علی مخبر بوشهری روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: براساس قول معاون عمرانی استانداری بوشهر یک میلیارد دیگر نیز در هفته آینده به بازیکنان ایرانجوان پرداخت خواهد شد.
وی اضافه کرد: با توجه به شرایط سخت ایرانجوان در پایین جدول این حمایت مالی در این مقطع حساس کمک روحی روانی زیادی به ایرانجوان کرد که منجر به پیروزی برابر فولاد یزد شد.
سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر بیان کرد: با این کمک میزان پرداختی به بازیکنان ایرانجوان به 15 تا 20 درصد می رسد.
مخبر بوشهری ادامه داد: تیم ایرانجوان با داشتن هوادارانی پرشور و بازیکنانی مستعد همواره از ظرفیت بالایی برخوردار است که کمک مالی مناسب در کنار این ظرفیت می تواند سکوی پرتاب ایرانجوان برای رسیدن به جایگاهی مطلوب و درخور شان فوتبال استان بوشهر باشد.
وی یادآور شد: در روز گذشته و دیدار برابر فولاد یزد تیم ایرانجوان خوب ظاهر نشد ولی با صحبت هایی که در بین 2 نیمه توسط کادرفنی صورت گرفت بازیکنان با عزم راسخ خود نیمه دوم را یک نیمه رویایی رقم زدند و دل فوتبال دوستان بوشهری و بویژه هواداران ایرانجوان را شاد کردند.
سرپرست تیم ایرانجوان بوشهر گفت: در نیمه دوم این دیدار امیر تهمورثی با وجود مصدومیت با تصمیم کادرفنی روانه میدان شد که توانست با حضور خود گل پیروزی بخش تیم را با یک ضربه سر زیبا وارد دروازه حریف کند.
مخبر بوشهری با اشاره به دیدار هفته آینده برابر سپید رود رشت گفت: در یکشنبه هفته آینده این تیم به رشت اعزام می شود تا برابر صدرنشین لیگ دیداری حساس را برگزار کند.
وی گفت: سپیدرود در آخرین بازی خود روز گذشته به یک پیروزی خارج از خانه دست پیدا کرده و بدون شک در خانه نیز به دنبال صدرنشینی است با این حال تلاش می کنیم امتیاز لازم را از این دیدار بگیریم و بقا خود در لیگ یک را قطعی کنیم.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.