به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید برازجان با بیان اینکه شهرداران نقش مهمی در تحقق مطالبات شهروندان دارند اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری و توجه به مطالبات مردم یکی از مهم‌ترین رسالت شهرداران است.

سیدمحمدحسن باستی با تاکید بر توجه به زیباسازی چهره شهرها افزود: زیبا سازی چهره شهرها و تکمیل طرح‌های عمران شهری در اولویت برنامه‌های شهرداران قرار دارد که در این راستا باید تلاش وافری انجام شود.

وی با تاکید بر توسعه طرح‌های عمران شهری افزود: توسعه زیرساخت‌ها و خدماتی شهری و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری در اولویت شهرهای 37 گانه استان بوشهر قرار دارد.

وی ضمن معرفی  محمدحسن محمدی به عنوان شهردار برازجان  گفت: به پیشنهاد شورای اسلامی شهر برازجان و با حکم استاندار بوشهر، محمدحسن محمدی به عنوان شهردار جدید برازجان منصوب می‌شود.

معاون استاندار بوشهر حکم شهردار برازجان« محمدحسن محمدی» را به وی اعطاء کرد.

شهردار برازجان نیز با قدردانی از اعضای شورای اسلامی برازجان، اولویت کاری خود را تحقق مطالبات مردم و جلب اعتماد شهروندان به شهرداری دانست و افزود: خدمات شهرداری برازجان بر اساس برنامه طراحی شده در راستای تحقق خواسته‌های مردم اجرا می‌شود.

محمدحسن محمدی تاکید کرد: تمام توان خود را صرف عمران و آبادانی و توسعه خدمات شهری در راستای رضایت شهروندان می‌کنم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612824
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.