به گزارش ایرنا، دکتر علی زکی زاده روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی برنامه های روز جهانی بهداشت و هفته سلامت افزود: اجرای برنامه های روز جهانی بهداشت که امسال با شعار 'بیا در مورد افسردگی حرف بزنیم' و هفته سلامت با موضوع'زندگی سالم با نشاط و امید' نامگذاری شده باید هرچه باشکوهتر برگزار شود.
وی اظهارکرد: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای ارتقای سلامت و تاکید بر اصلاح روش های زندگی برای سلامتی مردم بویژه با تبیین اهمیت خود مراقبتی از برنامه های مهم سلامت هستند که باید به صورت ویژه مد نظر قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه افراد مبتلا به افسردگی باید بدنبال درمان آن باشند افزود: با توجه به شعار امسال بایستی به مردم نشان داد که افسردگی قابل پیشگیری و درمان است.
زکی زاده گفت: امیدواریم شعار امسال سازمان جهانی بهداشت نتایج درخوری برای عموم مردم داشته و با آشناشدن از علل و عواقب افسردگی برای پیشگیری یا درمان آن اقداماهای لازم انجام دهند.
محمد رضا توکلی مسئول آموزش و ارتقای سلامت شبکه بهداشت ودرمان گناوه در باره چگونگی اجرای برنامه های هفته سلامت در شهرستان گناوه مطالبی بیان کرد و پس از تبادل نظر مسئولان مختلف واحد های ستادی و کارشناسان مربوطه برگزاری نمایشگاه هفته سلامت، پیاده روی خانوادگی و جشنواره غذای سالم از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در این هفته عنوان شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.