به گزارش خبرآنلاین، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید استان بوشهر در راستای توسعه و بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر  جهش قابل توجهی داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: آمارها نشان می‌دهد که دولت تدبیر و امید، سازمان‌های مردم نهاد در حوزه آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر در استان رشد ۵۷ درصدی داشته‌اند.

وی گفت: آموزش مناسب و جهت‌دهی درست برای فعالیت در حوزه آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر به سازمان‌های مردم نهاد امری ضروری است که این موضوع در اولویت ما قرار دارد.

گراوند از برگزاری همایش منطقه‌ای صیانت و گفتمان‌سازی اجتماعی‌کردن مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر خبر داد و افزود: تمامی دستگاه‌های مرتبط در راستای حمایت از سازمان‌های مردم نهاد در راستای برگزاری این همایش همکاری لازم را داشته باشند.

معاون استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: اگر از ظرفیت‌ سازمان‌های مردم‌نهاد به‌خوبی استفاده شود و مورد حمایت قرار گیرند آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش خواهد یافت.

وی گفت: رویکرد استان بر مبنای استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد در اجرای طرح‌های اجتماعی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است و از آنها حمایت لازم خواهیم کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610423
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.