به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد بهروزیان‌فر صبح امروز در بررسی جانمایی برای ایجاد مرکز ورزش‌های دریایی و آبی بین‌المللی در دهکده گردشگری بوشهر با بیان اینکه ورزشکاران استان بوشهر در بسیاری از رشته‌های ورزشی در سطح ملی، بین‌المللی و المپیک دارای جایگاه ویژه‌ای هستند اظهار داشت: ورزشکاران استان بوشهر در مسابقات ملی و بین‌المللی مدال‌های رنگارنگ کسب کردند که جایگاه این استان را در کشور ارتقاء داده‌اند.

وی با بیان اینکه دهکده گردشگری دریایی بوشهر فرصت مهمی برای برگزاری مسابقات ساحلی و آبی فراهم کرده است تصریح کرد: در این دهکده نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قایقرانی  برگزار شد و  ورزشکاران استان بوشهر در این مسابقه خوش در خشیدیدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به برگزاری تورنمنت بین المللی پرشین کاپ فوتبال ساحلی در بوشهر  خاطر نشان کرد: بازی‌های تورنمنت پرشین کاپ  با حضور تیم‌های برتر جهان در زمین فوتبال ساحلی دهکده گردشگری دریایی بوشهر برگزار شده که مورد توجه مسئولان کشوری و استانی قرار گرفت.

بهروزیان‌فر با اشاره به اجرای طرح مجموعه ورزش‌های آبی با شرائط استاندارد بین‌المللی در دهکده گردشگری بوشهر افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده مجموعه ورزش‌های آبی و دریایی و اسکله اختصاصی قایقرانی با شرائط استاندارد بین‌المللی برای میزبانی مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی با حمایت استاندار بوشهر در دهکده گردشگری دریایی بوشهر ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: در این مجموعه انواع ورزش‌های دریایی و آبی شامل مسابقات قایق‌رانی آبهای آزاد، کایاک و دیگر ورزش‌ها طراحی و اجراء می‌شود تا یکی از مطالبات به حق ورزشکاران این رشته‌ها محقق شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از انعقاد تفاهم‌نامه برای اجرای مرکز بین المللی ورزش‌های دریایی در بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: برای ایجاد این  مجموعه ورزشی تفاهم‌نامه سه جانبه میان وزیر ورزش و جوانان، رئیس سازمان میراث فرهنگی و استانداری بوشهر منعقد شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608421
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.