به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری روز پنجشنبه در نشست با فعالان بخش خصوصی و سازمان های مردم نهاد استان بوشهر با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: عملیات اجرایی این طرح تا چند هفته آینده در بوشهر آغاز می شود.
وی بیان کرد: در دهکده گردشگری دریایی بوشهر پیش بینی لازم برای احداث هتل دریایی شناور انجام شده که در قالب آن مجموعه از سوئیت ها به روش انفرادی اداره می شوند که مدیریت آنها بصورت یکپارچه و متمرکز خواهد بود.
سالاری، با تاکید بر ضرورت توسعه گردشگری دریایی در استان بوشهر ادامه داد: در دهکده های گردشگری استان بوشهر به دنبال ایجاد زیرساخت های لازم و جذب سرمایه گذاران داخلی هستیم.
وی افزود: شهرهای استان بوشهر در ایام خاصی از سال از جمله عید نوروز میزبان شمار زیادی از مسافران است که با برنامه ریزی های مطلوب باید زمینه های رونق گردشگری این استان بویژه در زمینه گردشگری دریایی فراهم شود.
سالاری یادآور شد: در سال 96 بخش قابل توجهی از اعتبارات استان بوشهر مشروط به ایجاد اشتغال به احداث دهکده های گردشگری و رونق فعالیت بخش صنایع دستی اختصاص می یابد.
وی افزود: صنعت گردشگری در استان بوشهر ایجاد نشده و با توجه به ظرفیت های فراوان این استان باید تلاش کنیم با رونق گردشگری شغل های پایداری در این استان ایجاد کنیم.
استاندار بوشهر ادامه داد: هنر، موسیقی و نخلستان از جمله ظرفیت های ارزشمند این استان در حوزه گردشگری است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.