به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در دیدار با مسئولان شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان افزود: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی کشور به این شهرستان مصوباتی اتخاذ شد که یکی از آنها احداث یک بیمارستان به شرط تامین زمین بود که دراین ارتباط قدم های خوبی برداشته شد.
وی اظهارکرد: یکی از نقاط ضعف بیمارستان کنونی دور دست بودن و مسافت طولانی آن تا شهر است که برای رفع این مشکل، در چندین نقطه از شهر برای تامین زمین که از لحاظ مساحت و هم از لحاظ نزدیک بودن به مرکز شهرستان مناسب باشد اقدام شده که بزودی برای ساخت در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و استانداری بوشهر قرار خواهد گرفت.
فرماندار گناوه گفت: در این شهرستان 2 بیمارستان وجود دارد که با مشکلات و کمبود هایی روبرو هستند.
وی اظهارکرد: بیمارستان سوانح سوختگی (چرومی) گناوه که تنها بیمارستان سوختگی جنوب کشور است و سالانه مراجعه کننده از سراسر استان و استانهای همجوار دارد، با مشکلات و کمبود هایی روبرو است که به مسئولان کشوری و استانی اطلاع رسانی شده است.
پاک نژاد بیان کرد: سیاست دولت تدبیر وامید در بحث سلامت مردم بسیار مشهود و قابل لمس است که با بهره گیری از رهنمود های مقام معظم رهبری کارنامه خوبی دراین زمینه از خود برجای گذاشته است.
وی اشاره به اینکه در شهرستان گناوه نیز مانند دیگر شهرهای کشور اقدامات خوبی در حوزه سلامت انجام شده است، ادامه داد: از لحاظ زیر ساختی کارهای بسیار خوبی دراین زمینه انجام شده که افتتاح چندین طرح با حضور وزیر بهداشت و آموزش پزشکی کشور بخشی از آن است.
وی در باره پزشکان متخصص اظهار کرد: با توجه به توان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و تلاش های شبکه بهداشت و درمان گناوه تا سال گذشته 23 پزشک متخصص در بیمارستان امیر المومنین(ع) گناوه مستقر شدند.
فرماندارگناوه گفت: مشکلات و کمبود هایی نیز وجود دارد که امسال با تلاش ها و پیگیری های بیشتر برطرف خواهد شد.
شهرستان گناوه با 102 هزارنفر جمعیت در شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.