غلامحسین آقاجری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: رفع تصرف این زمین ها با انجام عملیات و تلاش های یگان حفاظت از منابع طبیعی و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی محقق شده است.
وی اضافه کرد: کارکنان یگان حفاظت این اداره برای حفاظت و صیانت از زمین های ملی و منابع طبیعی در کوتاه ترین زمان به مناطق تصرف شده عزیمت و با اقدام های قانونی رفع تصرف می کنند.
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیلم اظهارکرد: ترویج فرهنگ و آموزش نگهداری و حفاظت از عرصه های منابع طبیعی توسط مردم که بازوان این سازمان دراین زمینه هستند، ضرورت دارد.
وی با تقدیر از تلاش های دستگاه قضایی، عوامل انتظامی و دستگاههای متولی در همراهی با ماموریت های این اداره، گفت: یگان حفاظت منابع طبیعی برای جلوگیری از تصرف زمین های ملی، هدف خود را برمبنای پیشگیری و جلوگیری دراین زمینه متمرکز کرده است.
آقاجری بیان کرد: از عموم مردم انتظار داریم قبل از هرگونه اقدام روی اراضی، استعلام های مربوطه را از دستگاههای متولی اخذ کنند.
سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری دیلم گفت: از مساحت 169 هزار و 817 هکتاری زمین های ملی و منابع طبیعی این شهرستان، یکهزار و 680 هکتار آن جنگل، 160 هزار هکتار مرتع و 29 هزار هکتار بیابان تشکیل می دهد.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.