حیدر عزیز نژاد روز شنبه درگفت و گو با ایرنا در دیر افزود: این موفقیت با اجرایی شدن گام ترغیب به زایمان طبیعی در برنامه تحول نظام سلامت حاصل شده است.
وی اضافه کرد: به همین میزان زایمان به روش طبیعی افزایش یافته است و برنامه های دیگری نیز برای ترویج زایمان طبیعی و کاهش سزارین در دست اقدام است که انتظار می رود با اجرایی شدن آنها، آمار زایمان طبیعی افزایش یابد.
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اظهارداشت: از ابتدای طرح تحول سلامت 700 تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت مراکز درمانی استان بوشهر افزوده شده و 200 پزشک متخصص نیز در استان فعالیت خود را آغاز کرده اند.
وی در ارتباط با رتبه های برتر دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در میانگین کشوری بیان کرد: در بحث بسته های مختلف طرح تحول سلامت از میانگین کشوری پایین نیستیم بلکه در بخش هایی بالاتر از میانگین کشوری قرار داریم.
عزیز نژاد در ارتباط با زمان افتتاح بیمارستان شهرستان دیر گفت: بیمارستان 56 تختخوابی شهرستان دیر روند اجرایی مطلوبی دارد و تجهیزات پزشکی آن بطور کامل آماده و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.
وی یادآورشد: 40 نفر از نیروی درمانی این بیمارستان جذب شده و14 نیروی پشتیبانی روز دوشنبه این هفته با اطلاعیه ای جذب بیمارستان خواهند شد و همه این نیروها از نیروی بومی شهرستان خواهند بود.
دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
7207/6043** خبرنگار:عباس بحرانی** خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.