به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر برازجان افزود: روز 12 فروردین از جمله مناسبت های مهم و سرنوشت سازی است که فراموش شدنی نیست و باید به تمامی نسل های آینده منتقل شود.
وی اضافه کرد: در چنین روزی ملت ایران به عنوان اولین بار در تاریخ شیعیان با آرای کامل به استقرار نظام جمهوری اسلامی رای دادند.
مصلح بیان کرد: در روز 12 فروردین با وجود تهدیدها و فشارهای عوامل استکبار بیش از 98 درصد ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دادند که در تاریخ انتخابات جهان سابقه نداشته است.
وی همچنین به 13 فروردین روز طبیعت اشاره کرد و گفت: در این روز باید از طبیعت و مراتع و جنگلها حراست و از اسراف و زیاده روزی و تخریب منابع و ذخایر طبیعی خودداری کنیم.
مصلح همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در مورد شعار امسال به نام ' اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال' اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال، لازم است در این سال پیشرفت بدون تکیه به قدرت ها ،بی اثر کردن تحریم های دشمنان و دستیابی به توانایی درونی و فعال سازی نیروهای درونی و متعهد را مد نظر داشته باشیم.
وی همچنین به دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده های شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: این جوان ها با فداکاری نشان دادند که مکتب اسلام انسان ساز است و ما باید قدردان شهدا باشیم.
7213/6043** خبرنگار: سیده حلیمه حسینی** انشتار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.