به گزارش ایرنا، سرهنگ علیرضا رزمی روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود: امنیت استان بوشهر هم اکنون در حدی است که مردم و مسئولان آن در این حوزه دغدغه ای جدی ندارند.
وی اضافه کرد: چنانچه امنیت دچار خدشه شود تمام شاخص های توسعه و پیشرفت نیز با مشکل مواجه می شوند.
رزمی وجود امنیت را بستر ساز موفقیت ها دانست و گفت: تامین نظم و امنیت جامعه نیازمند برنامه ریزی جامع در زمینه های مختلف فرهنگی ،اجتماعی و منطبق با نیاز جامعه است.
وی اظهار داشت: امروز مردم باور دارند که پلیس در زمینه راهنمایی و رانندگی ، کشف جرائم و انضباط اجتماعی خوب عمل می کند و این مهم را بطرز مطلوبی حس می کنند.
وی با تاکید بر اصل شایسته سالاری در ناجا عنوان کرد: امروز نقش کارکنان در تصمیم گیری ها مهم، سازنده و تاثیر گذار است و این یک طرفیت ارزشمند برای ناجاست که همواره به استفاده از آن اهتمام جدی داریم.
فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان استان بوشهر نیز گفت : 109 درصد سرقت های پارسال این شهرستان کشف شده است.
سرهنگ جوشن سهرابی افزود: از ابتدای سال 95 تاکنون 419 دستگاه خودروی تند رو (شوتی) در این شهرستان توقیف شده است.
وی همچنین با اشاره به کاهش جرایم خشن گفت: در این شاخص در سال گذشته کاهش 15 درصدی را تجربه کردیم و میزان کشفیات آن نیز 115 درصد بوده که بخشی از آن مربوط به سنوات گذشته است.
سهرابی یادآور شد: دست یابی به کشف100 درصدی در کشف جرایم جعل و کلاهبرداری از دیگر موفقیت های پلیس این شهرستان به شمار می رود.
وی در ارتباط با میزان کشفیات موادمخدر نیز گفت: در سال 95 شاهد افزایش 98 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر بودیم.
سهرابی ادامه داد: افزایش 100 درصدی در انهدام باندهای مجرمانه، کاهش 50 درصدی وقوع تصادفات منجر به فوت، رشد و افزایش 257 درصدی کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال 94 از جمله اقدامات چشمگیر پلیس در سطح شهرستان تنگستان است.
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان نیز در این نشست از افزایش 24 درصدی کشف انواع مواد مخدر و افزایش دستگیری معتادان و خرده فروشان این شهرستان در سال 95 خبر داد.
سرهنگ رهام رضایی با اشاره به کاهش100 درصدی جرایم خشن درکنگان اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی نیروهای این فرماندهی شاهد افزایش 28 درصدی کشف سرقت ها نسبت به مدت مشابه در سال 94 بودیم.
وی با بیان اینکه در سال 95 تصادفات فوتی و جرحی شهرستان کنگان هشت درصد کاهش داشته است گفت: توقیف واعمال قانون وسایل نقلیه متخلف 35 درصد، توقیف خودروهای شوتی 100درصد وکشف قاچاق کالای نیز 75 درصد افزایش داشته است.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.