مسعود شیرافکن روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در این نشست از مجموع 24 معتمد شرکت کننده، 7 نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر بعنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.
وی تصریح کرد: عبدالحمید عبدالهی، بهرام قائدی، رضا کشاورزی، حسین رضایی، حسین احسانی، هادی رودحله پور و مروارید رازقی اعضای اصلی وحسین نیکخواه، حسین زارعی، علی ذهابی، علی افشاری و حیدر تاوانه نیز بعنوان اعضای علی البدل پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای این بخش معرفی شدند.
بخشدارریگ گفت: کسانی که در امر انتخابات همکاری می کنند هم از نظر شرعی و هم قانونی باید به وظیفه خود براساس قانون عمل کنند.
وی افزود: لازمه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی، شفاف، به دور از هرگونه حاشیه و باحضور پرشور مردم رعایت اصل بی طرفی مجریان انتخابات است.
شیرافکن تاکید کرد: ماموریت اصلی بخشداری فراهم کردن زمینه لازم بمنظور حضور هرچه بیشتر و پرشور مردم همیشه در صحنه در پای صندوق های رای و خلق حماسه ای سیاسی و ملی دیگری در تاریخ درخشان انقلاب و نظام است.
وی گفت: آگاه سازی، اعتمادآفرینی و افزایش رضایتمندی موجب افزایش سرمایه اجتماعی و زمینه مشارکت پرشور مردم در انتخابات 96 را فراهم می کند.
بخشدار ریگ بیان کرد: تعداد 14 روستای بخش ریگ دارای شورا هستند.
انتخابات این دوره از شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت سال 96 در سراسر کشور برگزار می شود.
بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6047/6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی* انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.