به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر افزود: عده ای با رعایت نکردن عفت اخلاقی علاوه بر اینکه به خود لطمه می زنند کانون دیگر خانواده ها رانیز در معرض خطر قرار می دهند.
وی بیان کرد: با توجه به نقش اساسی خانواده در جامعه، مسئولان اجرایی و فرهنگی باید با احترام تمام قوانین مصوب مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی را در جامعه اجرا کنند.
صفایی بوشهری همچنین با اشاره به ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: حضرت فاطمه (س) حلقه وجودی استمرار رسالت،تحقق ولایت و ایجاد امامت است.
وی تاکید کرد: هیچ زنی در عالم وجودی به مقام حضرت زهرا (س) نرسیده که سوره ای به آن اختصاص یافته و لقب دختر آل محمد (ص) به وی رسیده باشد.
صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به سالروز رحلت حجت الاسلام سید احمد خمینی (ره)گفت: حاج احمد آقا در طول حیات خود در خدمت ولایت و همواره مردم را به سمت ولایت و ولایتمداری هدایت می کرد.
امام جمعه بوشهر همچنین با تبریک عید نوروز گفت: این عید، عید طبیعت و به معنی بازگشت به سوی نعمت ها و برکت های خداوندی است.
وی با بیان اینکه عید نوروز عید انسانیت، معنویت، کرامت انسانی و کمال است افزود: این عید خدا به انسان فرصت داده تا اگر در اثر غفلت و گناه از معبود دور شده فاصله خود را نزدیک تر کند.
صفایی بوشهری اضافه کرد: در این عید پدر و مادر خانواده سعی در بازسازی خود و خانواده دارند تا زندگی خود را رونق جدیدی بخشند.
امام جمعه بوشهر افزود: در این راستا مردم و مسئولان باید در این روزها به فکر مستمندان و ضعیفان باشند و لبخند و شادی را به آنها هدیه دهند.
7212/6047/1354
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشار دهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.