به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز یکشنبه در دیدار مسئولان با مادر شهید غلامحسین بهرسی و همسر فریدون غلامی افزود: حضرت ام البنین (س) شیرزنی یود که چهار فرزند خود از جمله قمربنی هاشم را پرورش داد و در رکاب امام حسین (ع) جان خود را فدای اسلام کرد.
وی اظهارکرد: نقش مادران و همسران شهدا در طول دوران دفاع مقدس نقشی بی بدیل است و تجلیل و تکریم از آنان وظیفه ای بر دوش همگان است.
امام جمعه گناوه گفت: در برهه کنونی به برکت خون شهدا و صبر و شکیبایی خانواده های معظم این شهدا کشور از امنیت و آرامش خوبی برخوردار است و همه باید قدردان آنان باشیم.
وی با بیان اینکه 22 اسفند دربردارنده چند مناسبت مهم است، گفت: تاسیس بنیاد شهید و امورایثارگران در سال 58 به فرمان امام راحل، روز شهید و تکریم مادران و همسران شهدا در تقویم ملی کشور به ثبت رسیده است.
رکنی حسینی اظهارکرد: در فرهنگ و دین مبین اسلام واژه ای زیباتر از واژه شهید نمی توان پیدا کرد زیرا شهیدان به تعبیر قرآن نزد خداوند حق روزی دارند و به بهشت رفته اند.
شهید فریدون غلامی در یکم اسفندماه 1360 در منطقه عملیاتی تنگه چزابه بر اثر ترکش به ناحیه سر و غلامحسین بهرسی نیز در 16 اسفندماه 66 در منطقه عملیاتی شلمچه بر اثر ترکش خمپاره به ناحیه سر به درجه عظمای شهادت رسیدند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس 230 شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.