به گزارش ایرنا، روابط عمومی شهرداری دشتستان شنبه به نقل از قائم مقام معاون عمرانی استانداری بوشهر اعلام کرد: 37 شهرداری و 37 شورا وشهر در استان بوشهر وجود دارد.
مهرداد ستوده افزود: شهر وحدتیه از لحاظ پروژه های عمرانی چه از نظر کیفیت و چه از نظر کمیت در بین شهرداری های استان شرایط خوبی دارد .
وی یادآورشد: شتاب در توسعه با مشارکت و حضور مسئولانه نخبگان هر منطقه ای انجام می شود.
رییس شورای اسلامی شهر وحدتیه نیز گفت: وحدتیه یکی از شهرهای نخبه پرور و دارای ظرفیت های خوب منابع انسانی در استان بوشهر است.
کرامت الله کشاورز افزود: در راستای معرفی ظرفیت ها ، پتانسل ها و نخبگان شهر وحدتیه در سال 94 با مصوبه شورای اسلامی 20 اسفندماه به عنوان روز وحدتیه نامگذاری شده است.
شهردار وحدتیه نیز در این آیین گفت: برنامه ریزی و همراهی شورای اسلامی و مردم باعث شده تا در چند سال اخیر توسعه ، عمران و آبادی شهر وحدتیه شتاب گیرد.
عبدالحمید صفایی افزود:آغاز عملیات اجرایی پارک گردشکری شهر وحدتیه ،اجرای پارک محله ای نفت و زمین چمن مصنوعی،آسفالت معابر و پروژه های عام المنفعه درمجموع با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال انجام شده است.
وی یاآورشد:پیش بینی اجرای 14 پروژه عمران شهری در سال آینده در برنامه کاری این شهرداری است که برای اجرای آنها 50 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
امام جمعه وحدتیه نیز گفت: پیشرفت شهر وحدتیه مدیون مسئولیت پذیری مردم این شهر است که همدل و همگرا هستند و ما مسئولان باید قدر این نعمت را بدانیم و ارج نهیم.
حجت الاسلام سید یعقوب موسوی افزود: حضور فعال مردم وحدتیه در مراسم های مذهبی، دینی و ملی و اطاعت از ولی امر مسلمین و دارا بودن 58 شهید دفاع مقدس و سرداران شهید از افتخارات شهر وحدتیه است.
وی اظهارداشت: وحدت و یکدلی مردم وحدتیه زبانزد عام و خاص است.
در این آیین از نخبگان شهر وحدتیه در عرصه های مختلف تجلیل شد.
7213/ 6045** خبرنگار: سیده حلیمه حسینی ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.