معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان گناوه روز شنبه به ایرنا گفت: در اجرای این مانور که درقالب طرح بسیج سلامت نوروزی اجراشد، 14 نفر از کارشناسان و بازرسان این شبکه در قالب چهار تیم 3 و 4 نفره مشارکت داشتند.
علیرضا یوسفی با اشاره به اینکه نظارت بر اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در تعطیلات نوروز بیشتر خواهد شد،ادامه داد: دراین مدت نظارت بر مراکز حساس تهیه و توزیع مواد غذایی، انبار های مواد غذایی و اماکن بین راهی توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای این شبکه انجام می شود.
وی افزود: اماکن عمومی شامل هتل ها، مهمانپذیر ها، پارک ها، مدارس، سرویس های بهداشت عمومی، مساجد، محل های اسکان مسافران نوروزی، شناگاههای ساحلی و بازدید از تاسیسات آبرسانی از مهمترین فعالیت های بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای در طرح بسیج سلامت نوروزی است که از اسفندماه سال جاری در قالب تیم های 2نفره و در روزهای تعطیلات نوروز با حضور 4 نفر از بازرسان انجام شده و تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.
وی یادآورشد: طرح ضربتی جمع آوری مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسان انجام شد که در پایان 74 کیلوگرم از این مواد جمع آوری و نابود شد.
مسئول بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت ودرمان گناوه نیز گفت: نظارت بازرسان در روزهای عید نوروزبه صورت شبانه روزی ادامه دارد و طبق برنامه از پیش تعیین شده نسبت به انجام کشیک های مربوطه برای نظارت و بازرسی اقدام خواهند کرد.
حسن ذبیحی افزود: شهروندان و مسافران نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی، با سامانه تلفنی مدیریت مردمی 190 یا 07733123566 این شبکه تماس بگیرند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر همه ساله در طول تعطیلات نوروزی پذیرای جمعیت بی شماری از هموطنان اقصی نقاط کشور می شود.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.