به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'حجت گنابادی نژاد' روز چهارشنبه در آئین راه اندازی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر افزود: از این شمار خادم 15 هزار نفر بانوان هستند.
وی اضافه کرد: با راه اندازی دفترهای نمایندگی آستان قدس در سطح استانها، قصد داریم شمار خادمان امام رضا (ع) را افزایش دهیم.
وی با تاکید بر ضرورت ارتقا شبکه خادمی حضرت امام رضا (ع) بیان کرد: در اینارتباط افرادی که در سطح استانها با هر تخصصی خادمی امام رضا را می پذیرند در طول هفته یک روز زیر پرچم امام رضا (ع) به افراد نیازمند خدمت کنند.
گنابادی نژاد با بیان اینکه این اقدام به نوعی گسترش فرهنگ وقف است، ادامه داد: در این ارتباط در یک مورد 150 پزشک متقبل شدند، یک روز از فعالیت هفتگی خود به افراد بی بضاعت اختصاص دهند.
وی افزود: در چند هفته آستان قدس رضوی به بیش از یکهزار زوج جوان در زمینه های مختلف از جمله جهیزیه و دوره های آموزشی مورد نیاز زوج های جوان کمک کرده است.
گنابادی نژاد اظهار داشت: شرایط اجتماعی جامعه به نحوی است که مردم با مشکلات اجتماعی فراوانی دست و پنجه نرم می کنند و دردهای زیادی پیکره جامعه را آزرده کرده از این رو آستان قدس رضوی تلاش می کند به اندازه ظرفیت های خود مرحمی بر زخم های مردم باشد.
گنابادی نژاد یادآور شد: کمک به ازدواج جوانان، کاهش طلاق و اعزام داوطلبانی که تاکنون به زیارت حرم امام رضا (ع) نرفته اند از جمله اولویت های خدماتی آستان قدس رضوی محسوب می شود.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.