به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر در این آیین گفت: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان بعنوان سفیران فرهنگی و همیاران معنوی کمیته امداد از جمله هدفهای برپایی جشن نیکوکاری است.
احمد لطفی افزود: استفاده از فضای فکری و برنامه ای اولیای دانش آموزان برای مشارکت در برنامه های همیاری با کمیته امداد در دستور کار قرار دارد.
وی اظهارکرد: اگر پیام نیکوکاری در مدرسه ها جاری شود از ابتدا تا انتهای سال شاهد برگزاری جشن نیکوکاری در مدرسه ها خواهیم بود و از این طریق خیلی از مسائل و مشکلات مدرسه ها با تقویت روحیه نیکوکاری برطرف می شود.
لطفی بیان کرد: کمکهای جمع آوری شده در مدرسه ها در اختیار دانش آموزان نیازمند همان مدرسه قرار می گیرد.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: همچنین همزمان با سراسر کشور 180 پایگاه ثابت و سیار در مناطق مختلف استان برای جمع آوری کمکهای خیران و نیکوکاران راه اندازی می شود.
وی بیان کرد: افزون براین خیران می توانند کمکهای خود را در اختیار 30 مرکز نیکوکاری استان قرار دهند و یا با سیستم الکترونیکی آنی پرداخت کنند.
لطفی افزود: همچنین امسال به صورت ابتکاری از ابتدای بهمن ماه طرحهای هدیه نوروزی ایتام، طرح ارزاق شب عید و پوشاک نیازمندان و طرح شفا با هدف جمع آوری کمکهای خیران برای کمک به نیازمندان در استان بوشهر اجرا شده است.
وی یادآور شد: پارسال از محل جشن نیکوکاری در استان بوشهر 20 میلیارد ریال کمک جمع آوری شد.
6047/6043** خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.