ابراهیم قنواتی پور روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در سه سال اخیر تعداد پزشکان متخصص این بیمارستان از 2 نفر به 18 نفر در 13 رشته تخصصی داخلی، اطفال، نوزادان، جراحی عمومی، زنان و زایمان، ارتوپد، بی هوشی، رادیولوژی و قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی، کلیه و مجاری اداری، مغز و اعصاب، روانپزشکی افزایش است.
وی اظهارکرد: پزشکان متخصص در برخی رشته ها به صورت تمام وقت و ماندگار در شهرستان حضور دارند و در رشته های تخصصی دیگر نیز به صورت یک تا 3 بار در هفته به مردم خدمت رسانی می کنند.
قنواتی پور گفت: در سال 92 این بیمارستان دارای 13 تخت بستری شامل بخش‌های داخلی، اطفال، نوزادان و 3 تخت مراقبت‌های ویژه قلبی با 2 متخصص داخلی و اطفال بود که هم اینک به 32 تخت بستری در بخش‌های داخلی، اطفال، نوزادان، جراحی عمومی، زنان و زایمان، ارتوپدی، 2 تخت ایزوله و هشت تخت مراقبت‌های ویژه آی سی یو و سی سی یو افزایش یافته است.
وی افزود: علاوه بر ارایه چشمگیر هتلینگ و اضافه شدن بخش‌های جدید به این مرکز، تجهیزات پزشکی خوبی نیز بر تعداد آنها اضافه شده است.
رئیس بیمارستان بقیه الله الاعظم دیلم ادامه داد: دستگاههای رادیولوژی دیجیتال، پرتابل، سونوگرافی داپلر، اکو، تست ورزش، تخت ال دی آر 2 دستگاه، آمبولانس مجهز به تجهیزات مربوط به تجهیزات ان آی سی یو یک دستگاه، هشت تخت مراقبت‌های ویژه با تجهیزات مرتبط، تجهیزات مربوط به اتاق عمل شامل تخت ، لامپ سیالتیک سقفی،ماشین بیهوشی و دستگاه مانیتور از عمده این تجهیزات است.
وی اظهارکرد: تجهیزشدن آزمایشگاه به دستگاههای اتوآنالایزور 2 عدد، مینی وایداس، ای اس آر و بیلی روبین از دستاوردهای دیگر طرح تحول نظام سلامت در این شهرستان است.
شهرستان دیلم با 32هزارنفر جمعیت در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/7215** خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.