به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: کاشت نهال تنها نباید در هفته منابع طبیعی بلکه باید در طول سال انجام و به یک فرهنگ عمومی درآید.
وی با گرامیداشت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی، گفت: مسئولان مربوطه باید در خصوص زمین های کشاورزی دایر و بایر تفاوت قایل شوند.
وی اظهارکرد: برخورد با پدیده زمین خواری اقدامی شایسته است اما افرادی که زمین کشاورزی سند دار دارند و سالها در آن به کشت و زرع پرداخته اند نباید از آنان گرفته شود.
امام جمعه گناوه به دیدار هفته جاری شاعران و مداحان کشور با رهبرمعظم انقلاب اشاره کرد و گفت: جهت گیری اجتماعی و سیاسی مداحان اهل بیت و شاعران و محتوا داشتن سروده و اشعار دینی از محورهای اصلی بیانات رهبری دراین دیدار بود که باید مورد توجه آنان قرار گیرد.
وی اظهارکرد: باتوجه به فرا رسیدن 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد(ره) و هفته احسان و نیکوکاری از عموم مردم خواست در آستانه نوروز شادی های خود را با نیازمندان تقسیم کنند.
امام جمعه گناوه از آندسته افرادی که از تمکن مالی برخوردارند خواست در هفته احسان و نیکوکاری دست نیازمندان را بگیرند تا سال نو خود را با خوشی و شادکامی آغاز کنند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6045/6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.