به گزارش ایرنا، سرهنگ داریوش مردانی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران این شهرستان افزود: براساس برآوردهای صورت گرفته در تعطیلات نوروز سال آینده ورود مسافران به این شهرستان افزایش قابل توجهی خواهد یافت که دراین ارتباط نیروی انتظامی با برپایی چندین جلسه با مسئولان برنامه و تمهیدات لازم را برای خدمات دهی به هموطنان و شهروندان اندیشیده است.
وی اظهارکرد: ساماندهی پارکینگ های خودرو یکی از مسایلی است که در نشستی با شهردار تصمیم گرفته شد نیروی انتظامی بر آنان نظارت کند.
وی گفت: مسدود شدن کنار دریا از ورود خودروها و موتورسیکلت ها، نصب علایم راهبردی و سرعت گیرها در خیابان ساحلی و ساماندهی موتورسوران چهارچرخ و قایق های تفریحی از دیگر برنامه های نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز است.
فرمانده انتظامی گناوه افزود: استقرار آتش نشان ها در بازار و مجتمع های تجاری که در ایام تعطیلات نوروز گردشگران زیادی را پذیرا می شود، ضروری است.
وی بیان کرد: نظارت بر مسافرخانه ها، هتل و اماکن و رستوران ها در دستور کار کار قرار گرفته و با این اصناف نشستی برگزار خواهد شد.
مردانی گفت: کسانی که قصد دستفروشی در سطح شهر دارند باید با هماهنگی شهرداری اقدام کنند در غیر این صورت برخورد خواهدشد.
فرمانده انتظامی گناوه افزود: از همه شهروندان و رسانه ها انتظار وتوقع داریم که نیروی انتظامی را در اجرای ماموریت های محوله بویژه در ایام تعطیلات نوروز یاری کنند تا مسافران و گردشگران با خاطره ای خوش این شهرستان را ترک کنند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با 92 هزارنفر جمعیت در ایام تعطیلات نوروز پذیرای جمعیت میلیونی از هموطنان از اقصی نقاط کشور در چندین سال اخیر شده است.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.