مراد شمس الدینی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: کمک های نقدی حامیان به حساب بانکی ایتام این شهرستان واریز شده است.
وی با اشاره به اینکه 504 یتیم تحت پوشش کمیته امداد شهرستان گناوه قرار دارند، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته تعداد حامیان ایتام و محسنین این شهرستان به بیش از یکهزار تن رسیده است.
وی با تقدیر از خیرین و حامیان ایتام، افزود: حامیان نیک اندیش شهرستان در طول سال گام های مهم در جهت برطرف کردن مشکلات ایتام تحت حمایت خود بر داشته اند.
مدیر کمیته امداد(ره) گناوه اظهارکرد: این نهاد برای ترویج سنت حسنه ازدواج آسان، 680 میلیون ریال درقالب هدیه به 68 نفر از نودامادان تحت پوشش اهدا کرد.
وی گفت: این کمیته تلاش دارد با جذب و هدایت کمکهای مادی و معنوی خیران و نیکوکاران علاوه بر ترویج سنت حسنه ازدواج آسان در جامعه، خانواده های تحت پوشش را در نیل به این هدف یاری کند.
شمس الدینی افزود: ارایه آموزشهای فنی و حرفه ای، اعطای تسهیلات اشتغال زایی، اجرای طرحهای خودکفایی و نظارت بر حسن اجرای طرحهای اشتغال مددجویان چهار گام اصلی کمیته امداد برای توانمندسازی و خودکفایی کامل خانوارهای مددجویی است که در برنامه کاری قرار دارد.
وی گفت: دوره های حرفه آموزی برای همه مددجویان به صورت رایگان برگزار می شود و دراین ارتباط تاکنون 183میلیون ریال اعتبار برای ارایه آموزشهای فنی و حرفه ای و مهارت آموزی مددجویان هزینه شده است.
مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) گناوه بیان کرد: این نهاد به سه هزار و 606 خانوار نیازمند این شهرستان در قالب های مختلف خدمت رسانی می کند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای 92 هزارنفر جمعیت است.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.