حمید زارعی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در آیین پایانی جشنواره باشگاههای کتاب خوانی کودک و نوجوان کشور که روز گذشته با حضور وزیران فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش وپرورش در تهران برگزار شد، شهر خورموج به همراه شهرهای نیشابور و ری به عنوان سه شهر برتر کشور در زمینه باشگاههای کتاب خوانی انتخاب شد.
وی ادامه داد: در این آیین از مریم باشی از باشگاه رنگین‌کمان به عنوان بهترین نویسنده کتاب و شکیبا زارعی به عنوان اولین مؤسس باشگاه کتاب خوانی شهید استروتین خورموج و سمیه شیرکانی به عنوان بهترین مربی باشگاه کتاب خوانی رنگین‌کمان تقدیر شد.
زارعی افزود: انتخاب شهر خورموج به واسطه ثبت 214 باشگاه کتاب‌خوانی در مدارس، مکانهای عمومی، مساجد و فعالیت های بسیار خوب برای ترویج و توسعه کتاب خوانی در یک سال گذشته است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی اضافه کرد: این موفقیت بدست‌آمده حاصل تلاش‌ها و زحمات بسیار خوب همه دوست داران و علاقه مندان به توسعه کتابخ ونی، آموزگاران و مدیران مدارس و اعضای باشگاههای کتاب ‌خوانی است.
پیش از این نیز شهر بوشهر به عنوان پایتخت کتاب ایران و روستاهای درازی دشتی و محمد صالحی گناوه به عنوان روستاهای دوست دار کتاب در کشور انتخاب و معرفی شده اند.
شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با 40 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
از مجموع یکهزارو 500 باشگاه کتاب خوانی راه اندازی شده در کشور 510 باشگاه در شهرهای خورموج و بوشهر
دایر شده است.
7206/6043** خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.