به گزارش ایرنا، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در این آیین گفت: انقلاب اسلامی به برکت رشادت های شهدا بویژه شهدای نبرد مستقیم با آمریکای جهانخوار در خلیج فارس در اوج قدرت و بالندگی و پیشرفت های مختلف در مقیاس جهانی است.
سردار علی رزمجو افزود: شهدای خلیج فارس درس مهم و پیام محکمی به آمریکا دادند که اگر بخواهند کوچکترین حرکتی بر علیه ایران داشته باشند پاسخ دندان شکنی دریافت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی نسل به نسل در حال انتقال است یادآورشد: امروز نسل سوم نیز آمادگی لازم را در دفاع از دستاوردهای جمهوری اسلامی دارد.
رزمجو تصریح کرد: در منطقه استراتژیک خلیج فارس توان بازدارندگی انقلاب اسلامی با داشتن نیروی انسانی نشات گرفته از امداد لایزال الهی ،ایمان و تقوا ،تجهیزات مدرن و پیچیده و سازمان دهی شده بی نظیر است و دارای قابلیت ها و ظرفیت های بالایی در این منطقه از جهان اسلام است.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان ملت در دفاع از نظام هوشیار ،بیدار و جانانه ایستاده اند.
فرمانده سپاه دشتستان نیز گفت: شهدای خلیج فارس نماد مقابله مردم استان بوشهر در مبارزه با استکبار و نبرد مستقیم با آمریکا هستند.
سرهنگ نعمت اله غلامپور افزود: هدف از نصب تندیس شهدای خلیج فارس گرامیداشت و تجلیل از مقام شامخ این شهدا و یادآوری شکست ابهت کاذب آمریکاست.
7213/ 6045** خبرنگار: سیده حلیمه حسینی ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.