به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، افزود: موثرترین و شاید پنهان ترین نقش در این بین برای تامین امنیت در کشور نتیجه تلاش های مجموعه وزارت اطلاعات است.
وی بیان کرد: این تلاش های شبانه روزی و مخاطره آمیز مجموعه یاد شده با امنیت کامل موجود در سطح کشور برای همه مردم بطور کامل محسوس است.
سالاری با اشاره به تلاش های خوب شورای تامین در استان بوشهر ادامه داد: یکی از نمادهای این تحقق امنیت همکاری مجموعه وزارت اطلاعات با دستگاههای مختلف و مردم برای تامین و پایدارتر کردن امنیت است.
استاندار بوشهر گفت: در استان بوشهر همکاری دستگاههای مختلف قضایی، سپاه، ارتش و انتظامی دست به دست هم داده اند تا اقدامات صورت گرفته تبدیل به ثمره ای برای استفاده مطلوب مردم شود.
استاندار بوشهر ادامه داد: در استان بوشهر تعامل خوبی که بین دستگاهها و شورای تامین در سایه خرد جمعی حاصل شده، امنیت خوبی را برای استان بوشهر رقم زده است.
وی ادامه داد: استان بوشهر هم اکنون با تحقق امنیت پایدار شاخصه های امنیتی آن بویژه در حوزه جرائم خشن کاهش چشمگیری داشته است.
سالاری گفت: در ارتباط با کشفیات موادمخدر نیز میزان کشفیات بسیار بالاست تا جایی که در کل کشور به اندازه استان بوشهر کشفیات موادمخدر نداشته ایم.
وی با اشاره به سیل چند روز پیش استان بوشهر افزود: در این حادثه همراهی بسیار مناسب مردم و مسئولان خوشحال کننده بود و در هشت شهرستان سیل زده مردم همراه با امکانات خود پیشگام در مدیریت سیل بودند.
سالاری گفت: این بارندگی سیل آسا برخی خسارت های مالی را برجایی گذاشت ولی از لحاظ جانی تنها یک نفر به علت ریزش سقف محل نگهداری دام هایش جان خود را از دست داد.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امنیت و آرامش مطلوبی دراستان بوشهر حکفرما شده است.
محمدباقر سعادت افزود: فضای گفتمان نیز به نسبت گذشته به میزان بیشتری در این استان فراهم است.
وی افزود: انتظار است روز به روز شاهد این گفتمان و اظهارنظر مردم بویژه رسانه ها در بخش های مختلف باشیم.
وزیر اطلاعات صبح روز دوشنبه به منظور سفری 2 روزه وارد بوشهر شد و در بدو ورود با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کرد.
دومین برنامه حجت الاسلام سید محمود علوی در سفر به بوشهر شرکت در نشست شورای اداری این استان بود.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.