به گزارش ایرنا، مهدی تارتار روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بازی دور رفت با مس کرمان که به گواه کارشناسان با گل مردود تیم مس منجر به شکست پارس جنوبی شد را هرگز از یاد نمی بریم.
وی بیان کرد: در دیداربا مس کرمان با خیالی راحت به مصاف این تیم می رویم زیرا قضاوت این بازی برعهده یک داور باتجربه و دارای سابقه قضاوت در لیگ برتر است.
تارتار یادآور شد: از روی اشتباهات داوری در هفته های گذشته، در بازی این هفته برابر مس، حنفی و پورامین را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و غلامی و تیموری نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب هستند.
وی بیان کرد: با این شرایط با عملکرد خوبی که در نقل و انتقالات داشتیم اکنون با کمبود بازیکن روبرو نیستیم و همه بازیکنان در یک سطح قرار دارند و می‌توانند به تیم کمک کنند.
تارتار با اشاره به دیدار معوقه تیمش برابر نفت مسجد سلیمان بیان کرد: به بازیکنان نیز یادآور شدیم که به بازی معوقه با نفت مسجد سلیمان و سه امتیاز آن به هیچ عنوان نگاه نکنند و فکر کنند آن بازی به مانند بازی‌های انجام شده گذشته و امتیازش را از دست دادیم.
وی در ارتباط با میزان شانس صعود تیمش به لیگ برتر گفت: تا روز پایانی لیگ هیچ چیز مشخص نیست و هم اکنون هشت تیم این لیگ از شانس صعود برخوردار هستند و تیم پارس جنوبی جم نیز با قرار گرفتن در بین تیم های مدعی نباید کار را تمام شده ببیند.
تیم فوتبال پارس جنوبی جم هم اکنون با 41 امتیاز و یک بازی کمتر در رده پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.