صادق خدری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در آیین پایانی این جشنواره که باحضور مقام های کشوری در تالار وحدت تهران برگزار شد این کتابخانه به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر معرفی و لوح تقدیر و 100 میلیون ریال بن خرید کتاب به مسئول آن اهدا شد.
وی اظهارکرد: در این جشنواره 20 روستا به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر اول و دوم معرفی شدند.
مسئول کتابخانه روستای شهدای محراب محمدصالحی گناوه گفت: روستاهای سراسر کشور برای شرکت دراین جشنواره، طرح های کتابخوانی خود را همراه با مستندات ارسال که این کتابخانه 15 طرح اجرا شده یا در دست اجرا ارایه کرد.
مریم داوری افزود: علاوه بر طرح های ارسالی تعداد بالای اعضا، امانت دادن کتاب و فراگیر بودن فعالیت های کتابخانه برای همه اقشار از معیار و ملاک های انتخاب برگزیدگان در این جشنواره است.
وی از حمایت و همکاری دهیار و شورای این روستا و مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان در کسب این موفقیت تقدیر کرد و گفت: کتابخانه روستای محمد صالحی از سال 88 شروع به فعالیت کرده و تاکنون طرح ها و برنامه های زیادی را برای گسترش فرهنگ کتابخوانی بین مردم اجرا کرده است.
در آیین اختتامیه پایتخت کتاب در تهران ، هیات داوران شهر بوشهر را پس از بررسی پرونده 103 شهر به‌ عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی کرد.
روستای محمدصالحی از توابع بخش مرکزی گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.