به گزارش ایرنا، رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: ماموران این پلیس مقادیری کالای قاچاق به ارزش 12 میلیارد و 192 میلیون ریال در بوشهر کشف کردند.
سرهنگ فرج شجاعی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان کالای قاچاق شامل لامپ های ال ای دی و رول کاغذ است که در بازرسی از سه دستگاه تریلر که با کم اظهاری و اسناد مغایر با حجم واقعی در حال انتقال به خارج از استان بوشهر بودند، بدست آمد.
وی بیان کرد: محموله های قاچاق کشف شده شامل 253 کارتن لامپ ال ای دی به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال و 681 کارتن رول کاغذ دیواری به ارزش 9 میلیارد و 692 میلیون ریال است.
شجاعی اضافه کرد: در اینارتباط پنج نفر متهم دستگیر و برای تحقیقات بیشتر در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه نیز گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی در محور خروجی عسلویه به یک دستگاه کمرشکن حامل یک دستگاه جرثقیل مظنون شده و آن را متوقف کردند.
سرهنگ سهام صالحی افزود: پس از بررسی مدارک مشخص شد، این محموله از طریق مبادی غیرقانونی به صورت قاچاق وارد کشور شده و فاقد مدارک گمرکی است.
وی با بیان اینکه ارزش این جرثقیل برابر نظر کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این ارتباط یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی قرار گرفت.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.