مراد شمس الدینی روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:ازمجموع مبلغ یادشده پنج میلیارد و 224 میلیون ریال به حساب بانکی ایتام واریز و به ارزش 2 میلیارد و 349 میلیون ریال نیز بصورت غیرنقدی که شامل سبد کالای خوراکی، پوشاک، جهیزیه، لوازم التحریر و درمانی بود، مساعدت شد.
وی یادآورشد:با فرهنگ سازی و ایجاد پایگاه در مکان های عمومی و ادارات تعداد حامیان ایتام و محسنین شهرستان گناوه به یکهزار و 303 نفر رسیده که تاکنون یکهزار و 125نفر را تحت حمایت خود قرار دادند.
این مقام مسئول اضافه کرد:مجموع سرانه دریافتی هر یک از ایتام تحت حمایت در 9 ماه سال جاری به چهار میلیون و 466 هزار ریال رسیده است.
شمس الدینی اظهارداشت: طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از طرح های موفق در کمیته امداد است که اهداف مورد نظر آن به شکل مطلوب تحقق پیدا کرده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه ادامه داد: در 9 ماه امسال همچنین پنج میلیارد و 370 میلیون ریال هزینه درمانی به 743 خانوار مددجوی تحت حمایت پرداخت شد.
وی افزود:با توجه با اینکه بخشی از مشکلات مددجویان پرداخت هزینه های سنگین درمان در زمان بیماری است بر همین اساس کمیته امداد با ارایه خدمات مطلوب به مددجویان با پرداخت بخشی از این هزینه ها در رفع دغدغه آنها اقدام می کند.
شمس الدینی گفت: تعداد سه هزار و 371 خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان گناوه هستند.
شهرستان گناوه با 92 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشاردهنده: اکبر اقبال مجرد

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.