به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در مراسم یادبود شهدا در شهر برازجان افزود: تنها راه نجات و رشد و پیشرفت و توسعه پایدار دینی اطاعت از ولایت است.
وی اضافه کرد: مسئولان در نظام اسلامی بدانند که در هر پست و لباسی هستند اعتبار آنها به تایید مقام معظم رهبری است و ملت تا آن وقت احترام آنها را دارند که حریم ولایت را پاس بدارند و اگر پاس ندارند خود مردم آنها را عزل می کنند.
امام جمعه بوشهر به بیان شاخصه های جبهه دینی پرداخت و اظهار کرد: شاخصه های جبهه دینی معنویت، ایمان و تقوا، عدالت و زندگی با کرامت انسانی بدور از ظلم و جور است.
وی، ویژگی جبهه دین ستیز را ظلم و ستم، انحراف و تحریف در جامعه دانست.
صفایی بوشهری با بیان اینکه تمام موازین حکومت الهی بر اساس فقه اسلامی و حکومتی است بیان کرد: جوهره نظام اسلامی ما با تمام منافع استکبار منافات دارد و نظام استکبار نظام اسلامی را عامل مرگ خود می دانند.
وی، راه نجات کشور را پیروی از ولایت دانست و گفت: مردم ولایت مدار ایران اسلامی در 9دی با حماسه آفرینی به آمریکا و رژیم صهیونیستی فهماندند که در دفاع از انقلاب ملتی متحد هستند و نمی توان با این انقلاب درافتاد به همین دلیل به تهدیدها و تحریم های بیشتر روی آوردند.
شهر برازجان با بیش از 100 هزار نفر جمعیت مرکز شهرستان دشتستان در فاصله 65 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7213/6043** خبرنگار : سیده حلیمه حسینی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.