به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری روز شنبه در آیین معارفه روحانی مستقر در روستای عامری این شهرستان افزود: در عصر غیبت ولی عصر(عج) نعمت بزرگ هدایت جامعه به دست روحانیت است که باید ازاین فرصت نهایت بهره برده شود.
وی اضافه کرد: حمایت و پاسداری از نظام مقدس اسلامی و عمل به منویات مقام معظم رهبری برای همه جناح ها و گروه ها ضرورت و تکلیف است.
امام جمعه دیلم، ایجاد فضای همدلی بین مسئولان اجرایی و فرهنگی استان بوشهر و شهرستان دیلم را مطلوب دانست و بیان کرد: امروز افتخار داریم که سکانداری دولت تدبیر وامید را یک روحانی برعهده دارد.
فرمانداردیلم گفت: یکی ازبرکات نظام وانقلاب اسلامی توجه به گسترش مسایل مذهبی و برگزاری نمازهای جمعه وجماعت است.
حسن اسماعیلی افزود: یکدلی و اتحاد مسئولان شهرستان نقش وافری در ایجاد توسعه و امنیت منطقه داشته است.
اسماعیلی بیان کرد: پیروزی بزرگ برجام ثمره وحاصل تلاش همه مردم با محوریت وحدت بوده است.
فرماندار دیلم گفت: کاهش نرخ تورم 46 درصدی به تک رقمی و تزریق بودجه صادرات نفت به کشور از جمله عملکرد بارز و برجسته دولت تدبیر وامید است.
وی افزود: ایجاد چمن های مصنوعی، بوستانهای امید، طرح سیار سلامت دهان ودندان افزایش اعتبارات و گازکشی روستاها بی شک نشان از توجه مجموعه دولت و بویژه استاندار بوشهر به توسعه این مناطق است.
وی اضافه کرد: با بهره برداری پروژه جاده دیلم –گناوه، اعتبارات لازم برای جاده دیلم -بهبهان تخصیص و ورودی شهرستان ازسمت خوزستان نیز اجرایی خواهدشد.
شهرستان دیلم با بیش از 32 هزارنفر جمعیت در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/7215** خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.