علیرضا آذرگون روز یکشنبه در حاشیه جلسه تنظیم بازار شهرستان دیر در گفت وگو با ایرنا افزود: علاوه بر آن، ۶۰ تن برنج دیگر نیز با نرخ تنظیم بازار بزودی بین شهروندان توزیع خواهد شد و کالا و اقلام اساسی دیگر نیز بدون محدودیت در این شهرستان وجود دارد.

وی اضافه کرد: هیچ کمبودی در زمینه تامین کالاهای ضروری مردم در شهرستان دیر وجود ندارد و مردم نباید در این زمینه نگرانی داشته باشند.

ررئی اتاق اصناف شهرستان دیر در ارتباط با سیلندر گاز و سهمیه آرد نانوایان بیان کرد: با پیگیری مستمر مشکل کمبود سلیندر گاز مایع و سهمیه آرد نانوایان برطرف شده‌است و هیچ مشکلی نداریم طوریکه هر هفته از جنوب گاز برازجان و  خورموج و لیان گاز سیراف سهمیه داریم که در شهرستان توزیع می‌شود و قول داده شده که این سهمیه به ۲ برابر افزایش یابد.

وی گفت: سهمیه آرد هم به اندازه کافی وجود دارد و با توجه به اینکه از اول دی ماه کارگران مهاجر کشاورز در این شهرستان افزایش می‌یابند، برای منطقه بردخون، آبدان، دوراهک و لمبدان سهمیه بیشتری آرد تعلق می‌گیرد.

آذرگون افزود: قیمت انواع کالا در شهر دیر توسط بازرسان به‌صورت مستمر رصد می‌شود و با سودجویان برخورد خواهد شد و برای این منظور از اول آذرماه امسال یک اتاق کانکس نظارتی با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی در بازار راه‌اندازی شده‌است.

وی گفت: اتاق اصناف در خدمت مردم است اما با گران و کم فروشی برخورد جدی و قانونی می‌کند و مردم می‌توانند هرگونه تخلف با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

دیر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.