مجید خورشیدی روز چهارشنبه به مناسبت ۱۴ آذر مصادف با پنجم دسامبر روز جهانی داوطلب در جمع جمعیت داوطلبان هلال احمر استان بوشهر افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر کسانی هستند که با ایثار، فتوت و مردانگی خود در عرصه‌های مختلف در کنار مردم هستند.

وی بیان کرد: داوطلبی ریشه الهی دارد و مردم ایران از ابتدا در عرصه‌های اقتصادی، علم، فناوری، پزشکی، سیاسی و اجتماعی داوطلب و در کنار یکدیگر همواره در خدمت مردم هستند.

خورشیدی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر مردم محور و سازمانی مردم‌نهاد است و همواره در شادی‌ها و سختی‌ها در خدمت مردم است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: جمعیت هلال احمر در کنار سازمان اداری کوچک اما پویا  و جمیعت میلیونی که با آن از قشرهای مختلف همکاری می‌کنند همواره خدمت رسانی به مردم را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

خورشیدی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر به‌عنوان نهادی خوب و تاثیرگذار در زمینه های امدادی و عام‌المنفعه در خدمت آحاد جامعه قرار دارد. 

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان بوشهرگفت: در زمان حاضر ۲۲ هزار داوطلب زیر پوشش این جمعیت قرار دارند که از این شمار ۱۱ هزار و ۳۱۰ نفر در سامانه ثبت و یک هزار و ۱۹۱ نفر نیز درجه بندی شدند.

علیرضا حاجیانی افزود: همچنین در استان بوشهر ۱۸ پایگاه ثابت شامل ۹ پایگاه جاده‌ای، پنج پایگاه دریایی، پایگاه‌های کوهستان، واکنش سریع، آنست و امداد هوایی هر کدام یک پایگاه در استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه ۲۵ خانه داوطلبی در استان بوشهر فعال است یادآور شد: انسانیت، بی‌غرضی، بی‌طرفی، استقلال، خدمات داوطلبانه، جهان شمولی، تلاش برای تسکین آلام بشری، احترام انسانها، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها، کوشش برای برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار از هدف‌های جمعیت هلال احمر است.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: این جمعیت حلقه رابط بین خیران، مددکاران و محرومان است در همین ارتباط جذب داوطلبان، مشارکت و کمکهای مردمی، فرشتگان رحمت، داوطلب یار امداد و نجات و مروجان سلامت از جمله طرحها و برنامه‌های این جمعیت است.

در این آئین از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.