حمید انصاری سه شنبه شب در آیین بزرگداشت روز جهانی معلولان در شهر برازجان افزود: در صورتی که همه جامعه توانایی و استعدادهای معلولان را باور داشته باشند آنان می‌توانند در همه ابعاد اجتماعی حضور فعال و مستمر داشته باشند.
وی یادآور شد: ایجاد زمینه های مناسب برای مشارکت معلولان درفعالیت‌های اجتماعی و شکوفا کردن استعدادها و توانایی‌های خود حق مسلم آنان است.
انصاری بیان کرد: معلولال همواره نشان داده‌اند که اگر شرایط فراهم باشد در جنبه‌های مختلف علوم، فرهنگ و ورزش می‌توانند حتی از افراد غیرمعلول نیز بهتر خود را نشان دهند و موفقیت‌های بزرگی کسب کنند.
این مسئول گفت: همه دستگاه‌های اداری و غیراداری می‌توانند از این قشر توانمند در توسعه متوازن جامعه بهره گیرند.
انصاری اضافه کرد: هم اکنون چهار مرکز حرفه‌آموزی در شهرستان دشتستان برای استعدادیابی و آموزش حرفه‌های مختلف در حال خدمات رسانی به معلولان هستند.
رئیس اداره بهزیستی دشتستان گفت: مسکن، اشتغال و مناسب سازی از مشکلات این قشر است که یکی از دغدغه‌ها است و مسئولان مربوطه بطور ویژه به این قشر توجه داشته باشند.
انصاری بیان کرد: در مناسب سازی محیط یک تحول هم در حوزه اداری و فضاهای شهری صورت گرفته‌است اما نیاز به کار بیشتر برای استفاده همه قشرها بویژه معلولان و سالمندان از اماکن عمومی است که مسئولان دستگاه‌های باید در  این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.