عبدالله نادری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از امروز کار ثبت نام از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان در فرمانداری دشتی آغاز شده‌است و در نخستین ساعت‌های امروز ۲ نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس برنامه زمانبندی انتخابات کارثبت نام از داوطلبان حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان از امروز تا ۱۶ آذرماه جاری به مدت یک هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ در محل فرمانداری دشتی انجام می‌شود.

نادری ادامه داد: همچنین از امروز کار تشکیل هیات‌های اجرایی انجام می‌شود و دستور تشکیل چهار هیات اجرایی فرعی کاکی، شنبه، دلوار و تنگستان صادر شده‌است.

وی ادامه داد: در این مدت با حضور ۳۰ معتمد محلی که به تایید هیات نظارت برسند هیات‌های اجرایی تشکیل و شروع به کار خواهند کرد.

فرماندار دشتی به فضای بسیار خوب در حوزه انتخابیه دشتی وتنگستان اشاره کرد و افزود: همه شواهد وتحرکات محلی نشان از استقبال قابل توجه نمایندگان احزاب، گروه‌ها و طیف‌های گوناگون سیاسی در انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان دارد.

وی اضافه کرد: آگهی ثبت نام انتخابات در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان نیز منتشر و به مراکز فرعی و شهر و روستاهای این دو شهرستان ارسال شده‌است.

نادری بیان کرد: داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس می‌توانند علاوه بر حضور در مرکز حوزه انتخابیه در فرمانداری دشتی در ستاد انتخابات وزارت کشور و سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای دیگر نیز نام نویسی کنند.

شهرستان دشتی مرکز حوزه انتخابیه دشتی وتنگستان در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.