سردار علی رزمجو روز دوشنبه در همایش امنیت و گشت رضویون در شهر برازجان افزود: انقلاب اسلامی در ۴۰ سال اخیر حوادث زیادی اعم از آشوب‌ها و شرارت‌های مختلفی پشت سرگذاشته و درهفته گذشته نیز دشمن داخلی و خارجی که همیشه دنبال فرصت هستند به بهانه گرانی بنزین همه علیه نظام متحد شدند که این فتنه جهانی نیز با هدایت‌های رهبری و بصیرت ملت شکست خورد.
وی یادآور شد: مردم هوشیار مانند همیشه مسیر درست را تشخیص دادند و صف خود را از آشوبگران جدا کردند و ائتلاف سران کفر، منافقان و سلطنت طلب‌ها را شکست دادند.
 فرمانده سپاه استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح گشت بسیج رضویون اظهار داشت: این طرح محله محور است که اهداف عمده‌ای دارد و مهمترین آن برقراری امنیت در کوچه‌ها و محلات شهرها و روستاها است.

وی افزود: اجرای این طرح در استان بوشهر و شهرستان دشتستان باعث ایجاد امنیت نسبی شده‌است و با قدرت، جرات، شجاعت و هماهنگی مسئولان ادامه دارد.

 رزمجو اضافه کرد: امنیت از مولفه‌های سیاست مداران و مسئولان هر کشوری است و ما هم در سامانه ملی و حتی بین‌المللی باید توجه خاصی به این مقوله داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از حوزه‌های امنیت ملی ما امنیت داخلی است که از ارزش‌های ملت و دولت به حساب می‌آید و براساس شعار اصولی انقلاب اسلامی که استقلال و آزادی است مردم با آرامش و عزت زندگی کنند.

فرمانده سپاه استان بوشهر گفت: وجود امنیت عمومی جامعه و ثبات و پایداری آن از بارزترین نشانه های بالندگی اجتماع و بسترساز توسعه، استقلال، عدالت اجتماعی و آرامش و مشارکت عمومی در ابعاد مختلف و سلامت اقتصاد و معیشت مردم خواهد بود.
رزمجو گفت: بسیج که متشکل از اقشار مختلف مردم است در ۴۰ سال انقلاب در کنار نیروهای امنیتی، ناجا، اطلاعات و قضایی در این رهگذر دارای کارنامه‌ای درخشان و ارزنده‌است.
فرماندار دشتستان نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج هفته بزرگداشت ایثار، رشادت‌ها و جانفشانی‌هایی است که برای صلابت و سربلندی این سرزمین مقدس صورت گرفته‌است.
فتح الله نوروزی افزود: گشت رضویون یک طرح کشوری با هماهنگی نیروی انتظامی، سپاه و دستگاه قضایی با استفاده از ظرفیت بسیج با هدف خدمت به مردم ایران و به نتیجه رسیدن نهادهای انقلابی در تامین امنیت پایدار است.
وی بیان کرد: وجود امنیت و اهمیت آن برهیچ کس پوشیده نیست و احساس امنیت و کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی با هم رابطه مستقیم دارند.
فرماندار دشتستان افزود: استمرار و موفقیت این طرح یک فرهنگ است که همکاری و هماهنگی شهرداران و دهیاران با این طرح و مجریان آن را می‌طلبد.    
   
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.