سردار علی رزمجو روز یکشنبه در همایش هم‌اندیشی متولیان و مجریان گشت‌های رضویون بسیج در شهر برازجان افزود: پرداختن به قلمرو امنیت و حوزه‌های امنیتی در کشورهای مختلف دنیا به‌خصوص در نظام جمهوری اسلامی ایران و ارتباط آن با مباحث سیاسی، داخلی و دفاعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی اضافه کرد: در کشور ما نیروهای بسیج و سپاه در کنار دستگاه‌های امنیتی مانند نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) نقش مهمی در زمینه برقراری امنیت ایفا می‌کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: برهمین اساس لازم است فضایی برای مردم ایجاد کرد تا بتونند با آرامش و امنیت در کمال استقلال و آزادی زندگی کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امنیت داخلی یک کشور، استان، شهرستان و روستا در برگیرنده حفظ و توسعه منافع حیاتی مردم آن مجموعه است و یکی از ارزش‌های یک ملت و دولت به شمار می‌رود و امنیت عمومی جامعه به‌عنوان یکی از بارزترین و بستر سازترین وجوه بالندگی یک اجتماع نقش مهمی در توسعه و ثبات جامعه دارد.

وی اضافه کرد: بسیج در مدت چهل سال انقلاب اسلامی در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی، وظیفه برقراری امنیت در مقیاس جهانی را برای جامعه به ارمغان آورده و کارنامه درخشان و برجسته‌ای را به دست آورده است.

رزمجو گفت: بسیج یک مدل حرکت سازمان یافته مردمی با انگیزه‌های مبتنی بر ارزش‌های الهی، ویژگی‌های ایثار، فداکاری، شهادت‌طلبی و ولایت مداری، همواره خود را در صحنه‌های سخت دفاع از انقلاب اسلامی آماده نگه داشته است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: ما در انقلاب اسلامی شرارت‌ها، آشوب‌ها و اغتشاش‌های بسیاری را پشت سر گذاشتیم و در حوادث اخیر نیز شاهد حضور بسیجیان در کنار دیگر نیروهای امنیتی و انتظامی بودیم و همین حضور و همراهی باعث شد تا این آشوب در نطفه خفه شود.

وی تاکید کرد: اغتشاش‌های اخیر یک فتنه جهانی بود که ختم به خیر شد و با وحدت و همدلی مردم و مسئولان در کنار هم، نوزاد تازه متولد شده این فتنه، سرنگون و نابود شد.

رزمجو ادامه داد: هدایت‌های پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب برکفر جهانی غلبه پیدا کرد و پیروزی اقتدار آفرین دیگری برمجموعه انقلاب اسلامی در تاریخ انقلاب و دنیا ثبت شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: دشمن که خیلی به این سناریو امیدوار بود، با حضور نیروهای انتظامی، امنیتی و همراهی بسیجیان سلحشور و جدا شدن صف مردم از آشوب‌گران، با شکست روبرو شد.

وی افزود: گشت بسیجی محله محور با نام گشت رضویون با هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی و ارگان‌های امنیتی و قوه قضائیه در کشور با هدف کمک به مجموعه‌های انتظامی و امنیتی در برقراری امنیت و آرامش در جامعه پایه‌ریزی شده است و  بسیجیان در قالب این طرح، با قدرت و شجاعت انجام وظیفه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.