مهدی قنبری روز یک‌شنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: فوتبال در بوشهر یکی از دل‌خوشی‎‌های اصلی مردم به‌شمار می‌رود و حیف است تیمی که برخوردار از ظرفیت صعود به لیگ بالاتر است مورد بی‌مهری قرار گیرد.

وی بیان کرد: مشکلات مالی ایرانجوان بوشهر اکنون به گونه‌ای است که برای هزینه ۳۰ تا ۴۰ میلیون ریالی انجام بازی خانگی نیز به مشکل برخورد کرده است.

قنبری ادامه داد: چنانچه مسئولان دوست ندارند ایرانجوان روزهای خوب کنونی را تداوم بخشد به ما اعلام کنند تا بیش از این خود را خسته نکنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‎های خود اظهار کرد: تیم ایرانجوان بوشهر این روزها از لحاظ فنی در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته تا جایی که در بازی هفته گذشته در خارج از خانه با وجود ۶ بازیکن محروم و مصدوم برابر شهرداری بم در خارج از خانه به مساوی دست پیدا کرد.

قنبری یادآور شد: تیم ایرانجوان در بازی روز گذشته چند بازیکن شاخص خود را به‌علت محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت اما با این وجود به یک برد دلچسب دست پیدا کرد.

وی افزود: بدون شک تداوم این روند نیاز به حمایت مالی دارد و امید می‌رود این حمایت در سایه همدلی و اتحاد مسئولان محقق شود.

تیم ایرانجوان بوشهر اکنون با ۱۷ امتیاز در رده نخست جدول گروه خود قرار دارد و در هفته یازدهم بازی‌ها به مصاف تیم بعثت کرمانشاه می‌رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.