فرماندار دیر معتقد است صرفه‌جویی از درآمد حاصل از مدیریت مصرف سوخت در جیب مردم می‌رود و هیچ ریالی در جیب دولت نخواهد رفت.

کریم علی حسینی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیر افزود: در سال‌های اخیر مصرف سوخت سیر صعودی به خود گرفته بود و اگر ادامه پیدا می‌کرد سال آینده کشور با کمبود سوخت روبرو می‌شد و باید این انرژی را از خارج وارد می‌کردیم.

وی اضافه کرد: مدیریت مصرف سوخت یکی از ساختارهای اساسی نظام اسلامی است که در جلسه سران قوا به تصویب رسید و رهبر معظم انقلاب از آن حمایت و دولت آن را اجرا کرده است.

فرماندار دیر در رابطه با ناآرامی‌های اخیر بیان کرد: در شهرستان دیر امنیت خوبی برقراراست و این امنیت را مدیون تلاش نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، قضایی، انتظامی و مردم وفادار به نظام اسلامی هستیم.

وی گفت: مدیران اجرایی با سعه صدر پاسخگوی ارباب رجوع و با کارمندان خود نشست‌هایی در راستای تکریم ارباب رجوع داشته باشند.

علی حسنی اظهار کرد: اداره صنعت ،معدن و تجارت، اتاق اصناف به‌صورت مستمر بازار را نظارت کنند و با افراد متخلف برخورد قانونی شود.

وی گفت: 50 درصد اعتبارت سفر اسفند سال گذشته هیات دولت به استان بوشهر در بخش آبخیزداری، شیلات، میراث فرهنگی، جهادکشاورزی، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان ابلاغ و هزینه می‌شود.

فرماندار دیر افزود: شهیدان آبروی هر منطقه و سربلندی و امنیت کشور را مدیون خون پاک آنان هستیم در همین راستا همه دستگاه‌های اجرایی با ستاد یادواره شهدای شهرستان دیر همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به انتخابات دوم اسفند سال جاری افزود: مجریان انتخابات باید به اصل بی‌طرفی توجه داشته باشند و استفاده از امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی به نفع کاندیدای خاصی خلاف قانون است.

امام جمعه دیر گفت: مسئولان جلو گرانی لجام گسیخته ناشی از گرانی بنزین در بازار را بگیرند و مسئولان با راضی کردن و خوش‌رفتاری با مردم مشکلات آنان را برطرف کنند.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی افزود: با درایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم، صف مردم از آشوب‌گران جدا و امنیت و آرامش در کشور ایجاد شد.

امام جمعه دیر اظهار کرد: مسئول بودن یک اداره جای آقایی نیست بلکه باید خدمتگزار مردم بود.

رئیس دادگستری دیر گفت: بسیج درخت تنومند انقلاب اسلامی و شجره طیبه است.

عیسی نوشاد افزود: در زمان حاضر آرامش و امنیت بر شهرستان حاکم و دادگستری باید با اخلال‌گران امنیت و برهم زدن آرامش مردم برخورد جدی و قانونی داشته باشند.

وی یادآور شد: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی سرلوحه کار همه مدیران باشد.

نوشاد همچنین بر ضرورت فعال شدن بسیج محله‌ها، اداره‌ها و مردم در شهرستان تاکید کرد و گفت: دادگستری آمادگی و همکاری کامل با سایر دستگاه‌ها را داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.