سرپرست سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری بوشهر در این آیین گفت: با توجه به فضای جامعه امروز که کودک و نوجوان از فضای طبیعت فاصله گرفته این فضای تفریحی آموزشی چندین هدف و برنامه را دنبال می‌کند.

احمد بارگاهی افزود: در این پارک یکی موضوع فعال کردن شایستگی‌های علمی، فنی و فردی فرد با طبیعت و ارائه آموزه‌های طبیعی است.

وی ادامه داد: مربیان مجرب و با دانش در این پارک مستقر هستند که می‌توانند در آشنایی نسل جدید با موضوع‌های محیط زیستی و مسائل ترافیکی آموزش‌های موثری به دانش آموزان ارائه کنند.

بارگاهی اظهار داشت: در این پارک زمینه‌ای  فراهم شده تا خانواده‌ها، کودکان و دانش‌آموزان رشد یکپارچه‌ای داشته باشند. 

وی افزود: در قسمتی از پارک حیواناتی چون جوجه، مرغ و خروس و بز در قالب یک باغچه کوچک گرد هم آورده شده‌است زیرا بچه‌ها از لمس حیوانات و غذا دادن به آنها لذت می‌برند.

بارگاهی بیان کرد: همچنین کودکان وقتی تخم گذاشتن مرغ تا مرحله تبدیل شدن به جوجه و مراحل رشد حیوانات و آنچه در طبیعت اتفاق می‌افتد را می‌بینند از جنب و جوشی که در طبیعت جریان دارد انرژی می‌گیرند.

وی افزود: علاوه براین در خانه طبیعت کودک و نوجوان شرایط آشنایی کودکان با سبک زندگی روستایی، تولید فرآورده‌های دامی و نحوه پخت نان محلی فراهم شده‌است.

سرپرست سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری بوشهر گفت: این مرکز در فضایی به مساحت پنج هزار مترمربع با اعتبار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تجهیز و راه‌اندازی شده‌است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.