مجتبی خورشیدی روز دوشنبه پس از شکست ۲ بر صفر تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: این جوان‌گرایی باعث متضرر شدن تیم‌ها شده که یکی از این ‎تیم‎ها شهرداری بندرعباس است که در این چند هفته همواره از اشتباه‌های داوری متضرر شده است.

وی بیان کرد: برای کار کردن داوران جوان باید به آنها میدان داده شود ولی در کنار آن باید داشتن شهامت لازم نیز به داوران داده شود تا بتوانند عملکرد مناسب‌تری داشته باشند.

خورشیدی ادامه داد: در نیمه نخست بازی ما با ایرانجوان در یکی از صحنه‎‌ها بازیکن ما از سوی بازیکن حریف شارژ شد ولی داور به اشتباه از گرفتن پنالتی صرف نظر کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: برای این بازی چند بازیکن تیم نیز به دلیل مصدومیت به بوشهر نیامدند که در نبود آنها کار برای شهرداری بندر عباس بیش از پیش سخت شده بود.

وی یادآور شد: تیم شهرداری بندرعباس در این فصل دیر و در پنج رکز مانده به آغاز مسابقات بسته شده که این روند و نگرفتن بازیکنان مدنظر کار ما را برای ادامه رقابت‌ها دشوار کرده است.

خورشیدی عنوان کرد: این تیم در نیم فصل باید چند بازیکن جدید جذب کند تا بتواند خود را از قعر جدول لیگ دسته ۲ فوتبال کشور جدا کند.

وی در ارتباط با وضعیت مالی تیمش ادامه داد: هر چند با تاخیر ولی در ۲ هفته پیش ۱۵ درصد قرارداد بازیکنان شهرداری بندرعباس پرداخت شده است.

ایرانجوان بوشهر با این برد ۱۳ امتیازی شد و در رده پنجم جدول باقی ماند تیم شهرداری بندرعباس نیز با ۴ امتیاز در قعر جدول گروه قرار گرفت.

در هفته نهم بازی‌ها ایرانجوان بوشهر با شهرداری بم دیدار می‌کند و شهرداری بندرعباس نیز به مصاف تیم شهدا رزکان کرج می‌رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.