فتح الله نوروزی دوشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان افزود: امروز اصلی ترین مساله کشور انسجام و وحدت است که همه مدیران باید در سایه همدلی و همکاری برای تقویت امید، خودباوری و نشاط اجتماعی تلاش و خروجی کار خود را بر مبنای رضایت مردم طراحی کنند.
وی با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و تقدیر از حضور مدیران در راهپیمایی این روز بیان کرد: حضور در این راهپیمایی بیانگر این است که انقلاب اسلامی زنده‌است و همواره در مسیر روشن خود گام بر می دارد و جلو می رود.
نوروزی گفت: دشمن امروز هم با ما در حال جنگ است و گرچه مردم در زندگی و کسب و کار خود مشکلاتی دارند اما چون می‌دانند که عمده آن از جانب دشمن است با ما خدمتگزاران خود در تعامل هستند.
وی اضافه کرد: مدیران باید خدا محور، خداباور و خدا ترس باشند، سعه صدر و صداقت و صلابت در کار و شجاعت در تصمیم‌گیری و تعامل و همکاری و همفکری و نظم و انضباط کاری داشته باشند.
فرماندار دشتستان اظهارداشت: سال ۹۸ انتخابات مهم اسفندماه را در پیش داریم که باید سلامت، امنیت، قانونمندی، بی طرفی و رقم زدن زمینه حضور حداکثری در این انتخابات مد نظر همه مسئولان باشد.
نوروزی در باره آماده سازی پروژه‌های دهه فجر، ستاد تسهیلات و خدمات سفر، ستاد بحران و تنظیم بازار،  استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و جذب و استفاده از اعتبارات ملی به مدیران این شهرستان توصیه کرد.
وی ضمن توصیه به همه مدیران برای همکاری با رسانه‌ها و اطلاع رسانی فعالیت‌های دولت از رسانه‌ها خواست که در اطلاع رسانی دقیق، شفاف و صادق باشند.
امام جمعه برازجان گفت: دشمنان زمانی از سر ملت ایران دست بر می‌دارند که ما از آرمان‌ها و عقایدمان دست برداریم اما همچنان بر پایداری و استقامت و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری پیش خواهیم رفت.
حجت الاسلام حسن مصلح افزود: در دوره عزت و سربلندی ایران اسلامی قرار داریم و اگر مسئولان با همدلی و همراهی تلاش کنند خواهند توانست ایران اسلامی را بسوی پیشرفت و توسعه پیش ببرند.
مصلح در بخشی از سخنانش به پیاده‌روی ولایت در شهرستان دشتستان اشاره کرد و گفت : این مراسم جلوه باشکوهی از ارادت به اهل بیت و وحدت و انسجام مردم شهرستان است.
.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.