ساحل‌نشینان خلیج فارس متشکل از دانش آموز، دانشجو و مسئولان در صفوفی متحد و منسجم و  با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و اسرائیل ، انزجاز و تنفر خود را از سیاست‌های استکبار جنایتکار علیه ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی ابراز و یک بار دیگر اتحاد و یکپارچگی و اقتدار نظام را به جهانیان تجلی و نمایش گذاشتند.

مردم ولایت‌مدار و انقلابی در مسیر راهپیمایی با شعارهای، ۱۳ آبان روز صلابت ملت و شکست کفر است، دست خدا با ملت تا پیرو ولایت، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده ، هیهات من‌الذله فرموده حسین است تنها رمز موفقیت و راه  مبارزه و ایستادگی را در برابر آمریکای جنایتکار  بدون از هرگونه مذاکره،  محور مقاومت دانستند.

گناوه

 راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی در گناوه که از یادمان شهدای گمنام آغاز تا جایگاه مصلای جمعه ادامه یافت و با سخنرانی امام‌جمعه موقت و  قرائت قطعنامه ۶ بندی به پایان رسید.

امام جمعه موقت گناوه در جمع راهپیمایان گفت: دشمنی آمریکا علیه امت ایران اسلامی دیرینه است و  پس از پیروزی انقلاب نیست بلکه باید ریشه آن را در سال ۱۳۳۲ با کودتای ۲۸ مرداد جستجو کرد که در همه میادین، ملت مقاوم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت هدایت امامان انقلاب پیروز  بوده است.

حجت الاسلام مصطفی آشناگر افزود: عزت، اقتدار و سرافرازی ملت حاصل ۶۶ سال مبارزه با آمریکای استکبار است که این مسیر پس از ارتحال امام راحل با هدایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای و پشتیبانی و حمایت ملت  تداوم یافته است.

وی اظهارداشت: رئیس جمهوری آمریکا همه توان خود را بکار بسته تا نظام را سر میز مذاکره بکشاند اما به فرموده رهبر معظم انقلاب، خوابی که آنان باهدف اینکه سیاست های تحریمی جواب داده و ایران را به زانو در آوردیم  تعبیر شدنی نیست.

امام جمعه موقت گناوه گفت: ۱۳ آبان از روزهای مهم و تاریخی انقلاب شکوهمند اسلامی است که در آن وقایعی مهم اتفاق افتاد و تجلی و نمایش دهنده اتحاد و یکپارچگی مردم و اقتدار نظام به جهانیان و نماد استکبار ستیزی است.
وی بیان کرد: شعار مرگ بر آمریکا پشتوانه عقلی داشته و برخاسته از منطقی قوی است و  احساسی نیست که پس از گذشت  ۴۰ سال از عمر باشکوه انقلاب در میان آحاد مردم نهادینه شده است.
سرود دانش آموزی و  برپایی چادر سلامت توسط جمعیت هلال احمر از دیگر برنامه‌های  راهپیمایی ۱۳ آبان در گناوه بود.

خورموج

امام جمعه خورموج مرکز شهرستان دشتی گفت: آمریکا همواره از نظام ستم شاهی حمایت و در طول ۴۰ سال گذشته جلوی ملت ما سنگ‌اندازی و مانع ایجاد کرده است.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح روز دوشنبه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در مصلای نماز جمعه امام خامنه‌ای این شهر افزود: حضور پرشور اقشار مختلف مردم  بویژه نوجوانان وجوانان در مراسم امروز نشان از بصیرت، هوشیاری و استکبار ستیزی مردم مسلمان و انقلابی ایران دارد.

مصلح افزود: دولت ترامپ با تحریم‌های ظلمانه و جنگ اقتصادی با تمام قوا به مقابله با نظام اسلامی آمده‌است و این حضور پرشور و کم نظیر جوانان و مردم انقلابی جواب محکم و دندان شکنی به این تهاجم گسترده دشمن خواهد داد.

امام جمعه خورموج از حضور مردم دشتی در مراسم 13 آبان که نسبت به نسبت سال‌های گذشته پر شورتر بوده قدردانی کرد و بر ضرورت برنامه‌ریزی مدون برای رفع مشکلات اقتصادی و کاهش فشار تحریم‌ها بر مردم تاکید کرد.

مصلح بیان کرد: آمریکا  با شرکت در کودتاهای ۲۸ مرداد و پس از انقلاب، حمایت همه حانبه از صدام در جنگ تحمیلی و طراحی حمله‌های ترویستی علیه مسئولان و مردم  ایران نقش موثری داشته است و این ملت هیچ وقت این جنایات را فراموش نخواهند کرد.

کنگان

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کنگان گفت: 13 آبان نماد و تجلی استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی است

 حجت الاسلام ابوالقاسم رضایی اندیشمند در پایان مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در مصلای شهدای محراب کنگان افزود: ملت ایران باحضور در راهپیمایی ۱۳ آبان پیام ایستادگی و مقاومت را به دشمنان وامیدواری و اقتدار را به ملت‌های قرار گرفته در خط مقاومت صادر کرد. 

وی اظهار داشت: دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در سال 57 و 58 با حضور در صحنه و تقدیم خون پاک خود ضمن لبیک به ندای امام و مقتدای خویش درخت اسلام را آبیاری و ضربه‌ای مهلک بر پیکره استکبار به سرکردگی آمریکا زدند.

رضایی انیشمند با استناد به سخنان امام و خلف صالح ایشان در باره آمریکای جنایتکار گفت: آمریکا همچنان دشمن شماره یک بشریت بویژه جهان اسلام است و مبارزه با آمریکا ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند، آمریکا غیر قابل اعتماد است و نباید به وعده‌های دروغین او خوشبین بود.

رضایی اندیشمند بیان‌کرد: یکی از پیام‌های مهم 13 آبان، تسخیر لانه جاسوسی اجتناب از مذاکره با آمریکای خائن و جنایتکار است همانگونه که تاریخ نشان داده آمریکایی‌ها همواره بدعهد و پیمان شکن هستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنگان به موضوع کاپیتولاسیون اشاره کرد و گفت: کشورهایی مانند ژاپن که ادعای پیشرفت دارند در برخی زمینه‌ها تحت سیطره آمریکا هستند بگونه‌ای که حتی در مورد مسائل کشورشان بدون اجازه از آمریکا نمی‌توانند کاری کنند.

رضایی اندیشمند تاکید کرد: راه گذر از پیچ تاریخی، غلبه بر مشکلات و خنثی کردن توطئه دشمن و تبعیت محض از فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری و ولی فقیه زمان است.

راهپیمایی یوم الله 13 آبان در کنگان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان، بویژه دانش آموزان از خیابان معلم تا مصلای شهدای محراب این شهر برگزار شد.

۱۳ آبان مصادف با سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸، تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال ۱۳۴۳ و روز دانش آموز در تقویم کشور  روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.