مادر یکی از شهدای شهر قم در این مراسم گفت: دانش‌آموزان با حضور در جبهه‌های نبرد هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار بزرگی در پیروزی‌های رزمندگان اسلام داشتند.

وی افزود: امروز دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم جوانان را هدف قرار داده‌ و سعی دارند اعتقادهای دینی و معنوی آنها را کم رنگ کنند.

مادر شهید محمد معماریان به ضرورت هوشیاری خانواده و مربیان مدارس برای مقابله عملی با این تهاجم فرهنگی غرب تاکید کرد و افزود:  امروز باید زندگی ما بیش از گذشته اهل بیتی باشد و ضرورت دارد خانواده‌ها بیش از گذشته هوشیار باشند و نگذارند دشمنان در این جنگ نابرابر فرهنگی اعتقادها و باورهای دینی جوانان را کمک رنگ کنند.

وی تاکید کرد: خانواده‌ها و بویژه مادران در زمینه تربیت دینی و سالم فرزندان در پیش خدا مسئول هستند و باید به وضعیت حجاب فرزندان و تربیت صحیح آنان دقت لازم داشته و گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای هدایت فرزندان خود باشند.

وی اضافه کرد: شهرستان دشتی با ۴۶ شهید دانش‌آموز در دفاع مقدس و شهدای گرانقدری مانند شهید حجت الاسلام محمد حسن ابراهیمی به عنوان سفیر فرهنگی ایران باعث افتخار و سربلندی شهرستان دشتی و استان بوشهر شده است و باید فضای معنوی این شهدا هموراه در جامعه ترویج شود.

در این مراسم از خانواده‌های شهدای دانش‌آموز و شهید حجت الاسلام محمد حسن تجلیل شد.

زادگاه شهید حجت الاسلام محمد حسن ابراهیمی سفیر فرهنگی ایران در کشور آفریقایی گوام که به دست گروه‌های به شهادت رسید، شهرستان دشتی است.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفرجمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب دبوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.