پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی همچنین نشان دهنده تداوم وزش بادهای شمالی طی امروز بر روی خلیج فارس است  که سرعت این جریان‌ها در سواحل جنوبی طی ساعت‌هایی از بعد از ظهر افزایش می یابد.

وی بیان کرد: از روز سه شنبه سرعت باد با جهت شمال غربی بطور نسبی افزایش خواهد یافت که به دنبال آن دریا نیز تا حدودی مواج و متلاطم می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی در سواحل جنوبی طی ساعت‌هایی از روز وزش باد و از ظهر فردا در برخی نقاط نیمه شمالی استان همراه با افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده و رعد و برق و گاهی وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ و در سواحل جنوبی در برخی ساعت‌های امروز تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و ظهر فردا در سواحل و شمال خلیج فارس گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش‌‎بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و فردا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۸:۴۵ ، مد دریا ساعت ۱۶:۲۴ و جزر دوم دریا ساعت ۲۰:۰۱ خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.