محمد حسن محمدی روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: ساماندهی امور شهرداری از جمله به روز کردن حقوق و اضافهکاری کارگران و نیروهای اداری، سامان دادن به مطالبات دولتی و بخش خصوصی که باعث دلگرمی بیشتر برای جلب همکاری با شهرداری شد از برنامه‌های موفق شهرداری برازجان در یکسال اخیر است.
وی با بیان اینکه همفکری با مردم، شنیدن نقطه نظرها و پیشنهادهای مردمی و هماهنگی و تلاش همکاران آرامش خوبی به شهرداری داد یادآور شد: مطالبات تامین اجتماعی و مشکلاتی که در این ارتباط برای شهرداری پیش آمده بود با تلاش زیاد و استفاده از طرح بخشودگی جرائم از 18میلیارد تومان به 10میلیارد تومان کاهش یافت و پرداخت این میزان نیز قسط بندی شد.
شهردار برازجان گفت: از نظر عمرانی هم کارهای خوبی از جمله آسفالت کوچه ها و معابر، احداث سالن 700 تا 1000نفری، جاده سلامت و پیست دوچرخه سواری انجام گرفته و برخی از آن به عنوان پایلوت استانی الگوبرداری شد.
محمدی اضافه کرد: احداث فضاهای سبز در مناطق کمتر توسعه یافته، بازسازی و ارتقای برخی از پارک های محلات، اجرای طرح احیای پارک‌ها بصورت هرهفته یک پارک از لحاظ مبلمان، تاسیسات و وسایل بازی از برنامه های موفق در حوزه شهری است.
 وی به طرح ویژه محله پاک که پاکسازی ویژه کوچه‌ها، پیاده‌روها، زنده سازی بلوارهای شهر، طراحی مبلمان شهری بر اساس هویت معماری و فرهنگ و اقلیم منطقه از جمله نمای فضای رو به روی شهرداری و آبنماها در نقاط مختلف شهر اشاره کرد.
شهردار برازجان اضافه کرد: همچنین طرح‌ها و برنامه‌های‌ موفق فرهنگی از جمله محله پویا که ویژه خانواده‌هاست و شامل برنامه‌های تجلیل از خانواده شهید محل، بچه‌های فعال و نخبه آن محله است نیز در ایجاد نشاط اجتماعی در شهر کمک کرد.
محمدی ادامه داد: بازگشایی معابر در برخی نقاط که یکی از مهمترین آن بلوار شریعتی به سمت خارج از شهر است کمک بزرگی به کاهش بار ترافیکی در این نقطه شلوغ است و زنده سازی پارک قدیمی و ورودی شهرک آزادی که مغفول مانده‌است از دیگر طرح‌ها است.
شهردار برازجان به معضل پسماند در این شهر اشاره کرد و افزود: این مورد نیز سالها یکی از مسائل حل نشده بود که امروز طرح دفن بهداشتی آن به عنوان پایلوت استانی مورد استفاده سایر نقاط است. 
محمدی گفت: همه این اقدامات کمک کرد که شهرداری برازجان پس از 25سال یک درجه ارتقا یابد و از درجه هشتم به نهم برسد که بعد از شهر بوشهر تنها شهر استان است که به این رتبه رسیده و سایر شهرها همه درجه هفت به پایین هستند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.