سرپرست آموزش و پرورش دیلم روز شنبه در همایش  کنکوری‌های این شهرستان ویژه دانش‌آموزان گفت: تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم برای حضور بهتر و موفقیت دانش‌آموزان شهرستان دیلم در کنکور سراسری با مشارکت خیران اندیشیده شده که امیدواریم نتایج قابل قبولی دربرداشته باشد.

محمدمهدی محسنی بیان کرد: این شهرستان در عرصه‌های مختلف از ظرفیت ویژه‌ای برخوردار است و امیدواریم با کمک نهادها، دغدغه‌مندان، خیران و خانواده‌ها به جایگاه واقعی خود در کنکور امسال دست یابیم.

وی یادآورشد: امیدواریم در سال آینده به همت موسسه خیریه و بکارگیری مدرسان مجرب از تهران، در کنکور سراسری دانشگاه‌ها شاهد موفقیت دانش‌آموزان این شهرستان باشیم.

سرپرست آموزش و پرورش دیلم بر چهار عامل نظم، برنامه‌ریزی، اعتماد به نفس و حمایت خانواده‌ها که در موفقیت دانش‌آموزان تاثیر ۸۰ درصدی دارد تاکید کرد و گفت: دانش‌آموزان باید این فرصت‌های طلایی را که برای آنان فراهم شده به نحو مطلوب و موثر استفاده کنند.

محسنی اظهارداشت: رسیدن به موفقیت دور از دسترس نیست و با همت بلند دانش‌آموزان،  آینده درخشانی پیش‌روی شهرستان دیلم خواهد بود.

وی گفت: یک گروه مجرب در زمینه‌های مختلف کنکور در حوزه‌های مشاوره، تدریس و ارایه نکات لازم برای دانش‌آموزان کنکوری شهرستان فعالیت خواهند کرد.

محسنی ادامه داد: برای همکاری، همیاری و تقویت توانمندی‌های دبیران نیز برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که امیدواریم به بهترین نحو از آنها استفاده شود.

سرپرست آموزش و پرورش دیلم بر نقش خیران در پیشبرد اهداف آموزشی  تاکید و از آنان در این زمینه  تقدیر کرد.

وی  گفت: حامی مالی اجرای کلاس‌های کنکور در شهرستان، موسسه خیریه ولی‌عصر(عج ) این شهرستان است که برای موفقیت دانش‌آموزان در کنکور و سال‌های آینده درکنار مجموعه آموزش وپرورش خواهد بود.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.