عبدالله نادری روز پنجشنبه در نشست شرکت های دانش بنیان دشتی افزود: مرکز رشد علم و فناوری این شهرستان یکی از مراکز فعال و موفق در استان بوشهر است و اقدامات بسیار خوبی برای توسعه و راه‌اندازی شرکت‌های دانش بنیان داشته‌است.

وی افزود: بزودی عملیات اجرایی احداث ساختمان مرکز رشد علم و فناوری دشی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در شهر خورموج مرکز این شهرستان  آغاز می‌شود.

نادری، از ادارات آب، برق، گاز و شهرداری خورموج خواست ظرف مدت یک هفته اقدامات لازم برای اجرای هر چه سریعتر این پروژه را انجام دهند.

فرماندار دشتی اظهارداشت: یکی از بهترین راه‌ها برای توسعه و رسیدن به خودکفایی و تامین نیازمندی‌های مردم توسعه و تقویت شرکت‌های دانش بنیان و راه‌اندازی مراکز فناوری متناسب با نیازهای جامعه است.

وی بیان کرد: تا کنون ۲۰ شرکت دانش بنیان در زمنیه‌های صنعتی، کشاورزی، برنامه نویسی، آزمایشگاه در دشتی راه‌اندازی شده‌است که نقشی مهم در توسعه و اشتغال و کارآفرینی جوانان شهرستان داشته‌است.

نادری اضافه کرد: یکی از مهمترین برنامه های شهرستان دشتی حمایت از کسب‌ و کارهای نوپا و راه‌اندازی شرکت‌های دانش بنیان برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی جوانان است.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.