فراز کمالوند چهارشنبه‌شب در نشست خبری پیش از بازی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با سپاهان اصفهان افزود: در باره  داوری بازی‌های لیگ باید بگویم آش این قدر شور شده که صدای دیگران هم درآمده‌است.
وی بیان کرد: در بازی قبل گل زدیم و ۲ پنالتی باید به سود ما گرفته می‌شد اما با اشتباه داور نتیجه به سود حریف رقم خورد.
کمالوند ادامه داد: ۶ روز از بازی با استقلال می‌گذرد و معلوم نیست ممبینی به عنوان رئیس کمیته داوران کجا است زیرا تاکنون یک کلمه اظهار نظر و یا از مردم جم عذرخواهی نکرده است.
وی افزود: مردم شهرستان جم از این اشتباه‌ها عصبانی شدند و از رئیس فدراسیون فوتبال می‌خواهم به این موضوع ورود و تکلیف تیم ما را مشخص کند.
سرمربی پارس جنوبی جم گفت: دیدار برابر استقلال تنها دیداری نبود که از داوری ضرر کردیم بلکه چند پنالتی ما در هفته‌های اخیر گرفته نشده و گل سالم ما به سایپا را نیز مردود اعلام کردند.

کمالوند در ارتباط با دیدار تیمش با سپاهان گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی است و قلعه‌نویی سرمربی آنها تیم خوبی با حضور بازیکنان نخبه فوتبال جمع کرده‌است.
وی یادآور شد: از روش بازی حریف آگاه هستیم و می‌دانیم چگونه از کیروش استنلی استفاده می‌کنند.
کمالوند ادامه داد: در هفته گذشته تمرین کردیم و تدابیری اندیشیدیم که در صورت اجرای خوب آن توسط بازیکنان موفق می‌شویم.

وی در باره حواشی ایجاد شده پیرامون تیمش در هفته گذشته بیان کرد: همه از حواشی و مشکلات مالی ما اطلاع دارند و تنها راه حل موضوع این است که استاندار بوشهر و سایر مسئولان ذیربط برای حل مشکل ورود کنند.

کمالوند تاکید کرد: خیلی بد است که یک تیم در لیگ برتر شرکت کند و مشکل بلیت هواپیما و هتل داشته باشد آن هم در استانی مانند بوشهر که ثروت کشور از آنجا تامین می‌شود.

وی ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت چند تیم دارد و استقلال و پرسپولیس هم تحت پوشش وزارت ورزش و جوانان هستند و سوال این است که این وزارتخانه‌ها چگونه برای تیم‌های تحت پوشش خود هزینه می‌کنند اما نسبت به تیم‌داری وزارت نفت ایجاد حساسیت شده است؟

کمالوند افزود: پارس جنوبی جم امید و آرزوی یک شهر است و مردم جم بجز اینکه بازی‌های این تیم را ببینند تفریح دیگری ندارند از این رو انتظار است مسئولان برای حل مشکلات آن کمک کنند.

وی در ارتباط با احتمال سقوط تیمش به لیگ دسته اول گفت: کارنامه افراد مشخص است اما در ۷-۶ فصلی که در لیگ برتر مربیگری کردم تیم‌های من حتی در آستانه سقوط نبودند.

کمالوند افزود: من بابت داخل زمین نگران نیستم زیرا زمانی باید نگران باشیم که تیم نسبت به حریف ضعیف‌تر  باشد و فرصت گلزنی نداشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.