گابریل کالدرون جمعه‌شب پس از پیروزی پنج بر صفر تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: به بازیکنانم بابت بازی خوبی که انجام دادند تبریک می‌گویم و به خاطر گل‌هایی که زدیم خوشحالم و همچنین خوشحالم برای اینکه پای علیپور به گلزنی باز شد.

وی بیان کرد: علیپور برای بازگشت به شرایط آرمانی به این گل‌ها نیاز داشت و در این بازی به‌خوبی این مهم برای وی محقق شد.

کالدرون ادامه داد: از تمام هواداران پرسپولیس ممنونم که صبر کردند تا پرسپولیس بتواند به شرایط مدنظر و مطلوب آنها نزدیک شود.

وی در ارتباط با نیمکت‌نشینی سیدجلال حسینی و حسینی ماهینی اظهار کرد: من یک مربی هستم و همیشه مسئولیت تصمیم‌های خود را می‌پذیرم و این ۲ بازیکن مؤثر مصدوم بودند و به خاطر رفتارآنان به آنها تبریک می‌گویم چراکه آنها همواره به منافع و موفقیت تیم پرسپولیس فکر می‌کنند.

 کالدرون افزود: امروز بازیکنان پرسپولیس می‌دانستند من چه چیزی می‌خواستم و کات مدنظر را به خوبی در زمین پیاده کردند.

وی عنوان کرد: در نیمه دوم ۱۰ دقیقه بازی را شُل کرده بودیم و دیدید که تیم حریف چه قدرتی دارد و  در این نیمه در صورت آوردن فشار به حریف شرایط بهتر می‌شد اما وقتی این کار را انجام ندادیم تیم حریف تا مرز گلزنی پیش رفت.

کالدرون در واکنش به مصاحبه اخیر برانکو و اینکه پرسپولیس نیاز به زمان دارد اظهار کرد: برانکو مربی بزرگی است و فوتبال را به‌خوبی می‌فهمد ما به زمان نیاز داریم و هر چقدر زمان بگذرد روند بهتری به خود می‎گیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با استقبال پرشور بوشهری‌ها از تیمش بیان کرد: از لطف و اشتیاقی که مردم داشتند خیلی تشکر می‌کنم چراکه در برنامه‌ریزی ما توقع چنین استقبالی وجود نداشت.

کالدرون در ارتباط با جو ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر گفت: جو ورزشگاه عالی بود و از مردم بوشهر تشکر می‌کنم که خیلی با ما مهربان بودند.

وی در خصوص اینکه آیا فیلم ایرانی یا موسیقی ایرانی را تجربه کرده است یا نه، گفت: از غذا و موسیقی ایرانی خیلی خوشم می‌آید اما مردم ایران را بیشتر دوست دارم.

کالدرون تصریح کرد: به خیلی از کشورهای دنیا سفر کرده‌ام و در تهران که شهر بزرگی است زندگی می‌کنم اما مردم شهرهای بزرگ دنیا اینقدر به هم نزدیک و باهم صمیمی نیستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.